مسئول بسیج دانشجویی مشهد مقدس گفت: در اعتراض به هتک حرمت صورت گرفته در عربستان، تجمع دانشجویان انقلابی مشهد مقدس فردا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 14 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی علی سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  اظهار داشت: بعد از حوادث تلخ رخ داده توسط رژیم آل سعود که بی شرمی و بی آبرویی را برای این رژیم به همراه داشت و همچنین به دنبال توهین‌های صورت گرفته به زائران حج عمره ایرانی، از هفته گذشته تاکنون چندین بار رایزنی شفاهی و سه درخواست مکتوب مجوز تجمع را برای مقابله با این تجاوزها از مسئولان استانی و شهری خراسان رضوی ارائه شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد مقدس بیان کرد: تا امروز به این موارد پاسخ رسمی و قانع کننده ارائه نشده بود؛ امروز برای آخرین بار درخواست خود را به فرمانداری مشهد مقدس ارائه کردیم که در این زمینه مجوزی برای تجمع از مقابل مسجد امام سجاد(ع) در نزدیکی کنسولگری عربستان در خیابان سجاد مشهد صادر شد و این تجمع امروز ساعت 15 برگزار می‌شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: درخواست ما دانشجویان علاوه بر دولت، از مجلس و سازمان کنفرانس اسلامی است و خواستاریم مجلس در طرح دوفوریتی لغو حج عمره قاطعیت نشان دهد و همچنین از سازمان کنفرانس اسلامی خواستاریم مدیریت حج را به صورت یکپارچه به عهده بگیرد تا از بی آبرویی و برخورد سلیقه‌ای حکام عربستان جلوگیری شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
seedhashemi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
تصاویر تجمع دانشجویان در نزدیکی سفارت عربستان در مشهد 94/1/25

آدرس للینک تصاویر: ( در شبکه افسران بارگزاری کردم)

http://www.afsaran.ir/link/905489
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار