مدیرکل امو بانوان استانداری خراسان رضوی گفت: بانک جامع اطلاعاتی بانوان با همکاری خود بانوان استان کامل می‌شود که در آن امنیت اجتماعی و اقتصادی لحاظ شده است.
کد خبر: ۲۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 14 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، فرشته حسین‌زاده سلجوقی در جلسه آیین نکوداشت هفته زن و تجلیل از بانوان برگزیده خراسان رضوی اظهار داشت: موفقیت امروز زنان ایران اسلامی نشان دهنده شایستگی زن ایرانی با وجود تمام مشکلات اجتماعی و تاریخی در سایه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی با ارائه فرصت به زنان ایرانی گام بزرگی را در احیای نقش زنان در جامعه برداشته است اما هنوز زن ایرانی با مشکلاتی در جامعه مانند اشتغال روبه‌رو است.

حسین زاده سلجوقی تصریح کرد: زن موجودی با کرامت، مسئول و مانند مردان شایستگی حضور در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را دارد و باید از ظرفیت بانوان و این منبع عظیم در جامعه استفاده شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه برای بومی‌سازی نیرو‌های دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و ادارات استان با نظارت بر عملکرد سازمان‌ها به اشتغال و ایجاد آن برای بانوان توجه می‌شود، گفت: همچنین در تقویم کاری سال 94 تعیین راهبرد‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، اقدامات موثر در حوزه زنان و خانواده، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش نرخ بیکاری، احیا و اجرای کانون‌های فرهنگی زنان و حمایت از تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بانوان به شدت دنبال می‌شود.

وی تأکید کرد: کاهش طلاق و ابتلا به اعتیاد اهمیت ویژ‌ه‌ای دارد و برای حل این معضلات برنامه‌ریزی خواهیم داشت همچنین از مسئولان درخواست افزایش سهم مدیریت زنان در استان را داریم.

حسین‌زاده سلجوقی در پایان با بیان اینکه همکاری با مجامع علمی در راستای امور مربوط به زنان افزایش پیدا می‌کند، بیان کرد: بانک جامع اطلاعاتی بانوان با همکاری خود بانوان استان کامل می‌شود که در آن امنیت اجتماعی و اقتصادی لحاظ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار