مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران،در استان فارس از امروز به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۲۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 09 May 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا: ژیلا علیپوریان با اعلام این مطلب گفت: جوانان ما، بخصوص دانشجویان، در شرایطی قرار دارند که باید یکدیگر را بیشتر بشناسند، بفهمند و به با هم به تفاهم برسند، تا در آینده بتوانند جامعه عقلانی‌تری را اداره کنند.این موضوع را از طریق ایجاد فضای مناسب برای گفتمان، دنبال کرد و به آن وجهه‌ای علمی و منطقی داد.

مدیر اجرایی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان در استان فارس هدف مناظره را کسب علم و دانش، یادگیری عمیق، برقراری ارتباط و گفت‌وگو، تقویت استدلال، تفکر نقادانه، در سایه اخلاق مداری و تحمل اخلاق مخالف دانست و گفت: براین اساس معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس، با همکاری سازمان دانشجویان کشور، مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان را برنامه‌ریزی کرد که امسال پنجمین دوره آن اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان در استان فارس، با بیان اینکه فراخوان این طرح از 15 اسفندماه آغاز شده است، گفت: اطلاع‌رسانی در محیط‌های دانشجویی دانشگاه‌های مختلف اعم از دولتی و غیرانتفاعی انجام شده است.

علیپوریان گفت: مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه، 17 فروردین ماه امسال بود که با توجه به استقبال بسیار خوب دانشجویان، این زمان تا پایان فروردین تمدید شد.

وی اضافه کرد: اکنون، 20 گروه از دانشجویان از دانشگاه‌های مختلف استان فارس، برای شرکت در برنامه مناظره دانشجویی، ثبت نام و سرپرست خود را معرفی کرده‌اند.

علیپوریان در پایان با بیان اینکه قواعد و دستورالعمل‌های شرکت در مسابقه در قالب لوح‌های فشرده در اختیار سرپرستان گروه‌های دانشجویی قرار گرفته است، اضافه کرد: در این راستا یک کارگاه توجیهی روز 15 اردیبهشت ماه در محل جهاددانشگاهی فارس، برای گروه‌های شرکت کننده برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار