معاون گردشگري اداره كل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی گفت: دوره آموزشی توانمندسازی نیروهای انسانی شاغل در بخش گردشگری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹ 09 May 2016
به گزارش تابناك رضوي، سید جواد موسوی با بيان اين مطلب، اظهار كرد: دوره‌های آموزشی توانمندسازي نيروهاي شاغل بخش گردشگري، در راستای فعالیت کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی آموزش اداره‌کل و با حضور 500نفر از پرسنل و نیروهای انسانی شاغل در بخش گردشگری با هدف توسعه و تقویت مباحث آموزشی حوزه گردشگری به مدت یک هفته در مشهد در حال برگزاری است.
وی افزود: این دوره‌های آموزشی از شنبه 18 اردیبهشت الی پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه ‌در هتل میثاق مشهد در حال برگزاری است و مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی با حضور مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌رضوی برگزار شد.
معاون گردشگري اداره كل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی ادامه داد: دوره آموزشی توانمندسازی نیروهای انسانی شاغل در بخش گردشگری به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی و به همت دانشگاه علمی - کاربردی میراث و موسسات آموزشی مرتبط با این اداره‌کل برگزار می‌شود.
موسوي در پايان گفت: دوره‌های آموزشی توانمند سازی شامل پلیس انتظامی، رانندگان وسایل نقلیه گردشگری، دهیاران روستاهای هدف گردشگری، مدیریت هتلداری ویژه مدیران داخلی هتل‌ها، رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی و پرسنل داخلی هتل‌های سه، چهار و پنج ستاره است.
 
منبع: روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار