فرماندار یزد گفت: باید تلاش کنیم مردم نسبت به کالا و خدماتی که می خرند اطمینان خاطر داشته باشند.
کد خبر: ۲۳۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 16 May 2016

به گزارش تابناک یزد،محمود شاکری شمسی در جمع اعضای اتحادیه میوه فروشان شهرستان یزد افزود: خوشبختانه این اتحادیه با گذشت چهار ماه از تشکیل آن تعامل و همراهی خوبی داشته و با عقلانیت، وفاق و تجربه در راستای رفع مسائل و مشکلات گذشته گام برداشته است.

وی با بیان اینکه از مهمترین سیاست های دولت یازدهم حمایت همه جانبه از تشکل های مردمی نظیر اتحادیه های صنفی است ، اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی باید به نوعی در حوزه کاری خود با تشکل های مردم نهاد ارتباط سازنده و تعامل داشته باشند.
فرماندار یزد واگذاری امور تصدی گری به مردم را از هنر مدیران موفق خواند و خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوی توانمند دولت می توانند در محدوده ای که قانون برای آنها مشخص کرده مسائل تصدی گری را قبول کنند و تنها مسائل حاکمیتی را به دولتمردان بسپارند.
وی بهره وری کامل از میادین میوه و تره بار شهرستان یزد را خواستار شد و تصریح کرد: حوزه فعالیت این اتحادیه به سبب تنوع محصول نسبت به سایر اتحادیه های صنفی گسترده تر و مهمتر است.
شاکری شمسی درج نکردن قیمت کالا در برخی از میوه فروشی ها را به عنوان یکی از مشکلات برشمرد و گفت: نخستین حق مشتری اطلاع از قیمت کالایی است که می خواهد نسبت به خرید آن اقدام کنند.
فرماندار یزد به موضوع اشتغال اتباع خارجی در میادین میوه و تره بار و واحدهای میوه فروشی نیز اشاره و اظهار کرد: اشتغال این افراد در این شغل ممنوع بوده و با نظارت و تقویت بازرسی ها به محض مشاهده ، با کارفرمایان متخلف بصورت قانونی برخورد خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار