اختلاف مسئولین در میزان خسارت وارده سیل در بلده !
در حالیکه مهندس حيدر نوروزي مديركل راه و شهرسازي استان مازندران روز گذشته اعلام کرد براساس برآورده اوليه كارشناسان در پي جاري شدن سيل در بخش بلده نور و ايجاد خسارات جدي به راههاي ارتباطي اين منطقه...
کد خبر: ۲۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 15 April 2015
در حالیکه مهندس حيدر نوروزي مديركل راه و شهرسازي استان مازندران روز گذشته اعلام کرد براساس برآورده اوليه كارشناسان در پي جاري شدن سيل در بخش بلده نور و ايجاد خسارات جدي به راههاي ارتباطي اين منطقه ، بيش از 100 ميليارد ريال خسارت به جسم راه وارد شده است امروز معاون امور عمرانی استاندار مازندران اعلام داشت: اداره کل راه و شهرسازی مازندران خسارت وارد شده به راه های روستایی بخش بلده شهرستان نور را حدود 50 میلیارد ریال برآورد کرد!
به گزارش تابناک بارش حدود 40 میلیمتری باران یکشنبه شب هفته جاری در ارتفاعات و دامنه های کوههای البرز که منجر به سیل و شستگی جاده اصلی و فرعی بخش بلده شهرستان نور شده بود ،همچنان راههای اصلی به بلده مسدود و دسترسی مردم 10 روستای منطقه به مرکز شهر نیز غیر ممکن است.

معاون امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه در حال حاضر به همراه مدیران کل راه و شهرسازی ، هلال احمر، مدیر شرکت توزیع برق مازندران ، فرماندار نور و بخشدار بلده در منطقه حضور داریم،گفت: تمامی تجهیزات و امکانات راهداری در محورهایی که جاده مسدود است، مشغول بازگشایی هستند.

علی نبیان با اشاره به اینکه هنوز راه دسترسی 10 روستای بخش بلده غیر ممکن و دو نقطه از محور هراز به سمت شهر بلده مسدود است، اظهار داشت : به نظر می رسد تا ظهر امروز ( چهارشنبه ) تمامی راههای منتهی به شهر بلده بازگشایی شود.

نبیان تصریح کرد: به رغم اینکه مردم کمتری در روستاهای ییلاقی حضور دارند، اما تمامی خدمات عمومی به ویژه مواد غذایی به اهالی منطقه ارایه شده و تمهیدات لازم نیز اندیشیده شده است.

اداره کل راه و شهرسازی مازندران خسارت وارد شده به راه های روستایی بخش بلده شهرستان نور را حدود 50 میلیارد ریال برآورد کرد.

سیلی که شامگاه یکشنبه در مناطق غربی مازندران جاری شد علاوه بر تخریب شش دستگاه پل ، حدود سه کیلومتر از راه روستاهای اوسکلا - ناحیه ، کمربن - بطاهرکلا و کلیک - حتر را به طول کامل از بین برد و ارتباط چندین روستا به حوزه شهری و مرکز بخش بلده را قطع کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار