رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از افزایش خطوط ویژه اتوبوسرانی این شهر از 16 کیلومتر به 200 کیلومتر در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴ 24 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، سیدجلال فیاضی در هفتمین همایش تجلیل از اتوبوسرانان نمونه فاقد تصادفات شهر مشهد که در محل تالار همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی این شهر برگزار شد با اعلام اين خبر، اظهار کرد: در حال حاضر از بیش از 2 هزار و 200 کیلومتر خطوط اتوبوسرانی شهر مشهد، تنها 16 کیلومتر تحت پوشش خطوط ویژه است که شهرداری مشهد در راستای آرامش بیشتر شهروندان و به ویژه اتوبوسرانان قول‌های خوبی برای افزایش این مسیرها داده است.

وی با تاکید بر این‌که مسیرهای ویژه اتوبوس‌ها در شهر باید افزایش پیدا کند، ادامه داد: جمع حاضر به دلیل این که نه مرتکب تصادف و نه تخلف شده‌اند را باید اتوبوسرانان قانونمند دانست و تشکری ویژه از آن‌ها داشت.
رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: همچنین از یک‌هزار و 360 اتوبوس متعلق به سازمان اتوبوسرانی مشهد بیش از 900 نفر به عنوان اتوبوسران بدون تصادف شناخته می‌شوند که این آمار نشان‌دهنده این است که 72 درصد همکاران شما مرتکب تصادف و تخلف در شهر نشده‌اند.
وی با بیان این‌که اتوبوسرانان، قشر زحمتکشی هستند که هر روز شاهد ثمره تلاش‌های آن‌ها هستیم، اضافه کرد: اگر روزی یک اتوبوس مشکل داشته باشد، مردم رفع آن مشکل را از نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر مشهد خواستار می‌شوند و این نشان از اهمیت کار شماست.
فیاضی با تبریک فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر ابراز امیدواری کرد: با فتح فلوجه عراق توسط رزمندگان اسلام، یک سوم خرداد دیگر را شاهد باشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار