کد خبر: ۲۳۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 28 May 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیرشعب بانک صادرات استان یزد مشکل حوزه تولید در استان را سرمایه در گردش عنوان کرد.

 ابوالفضل پورحسنی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با بیان اینکه حمایت از تولید از دغدغه‌های مدیران است اظهار داشت: اگر سهم اعتبارات استان از صندوق توسعه صادرات تخصیص یابد می‌توانیم سرمایه در گردش واحدهای تولیدی استان را تامین کنیم.

وی ادامه داد: بانک صادرات استان در سال گذشته عاملیت صندوق توسعه صادرات را پذیرفت اما هنوز مبلغ تخصیصی به این صندوق در یزد واریز نشده است.

مدیرشعب بانک صادرات استان یزد با بیان اینکه مبلغ دو هزار و ۵۰۰ میلیارد اعتبار به عنوان عاملیت این صندوق در استان به بانک صادرات تعلق دارد گفت: از دولت می‌خواهیم تدبیری اندیشیده شود تا با پرداخت این اعتبار بتوانیم سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی استان را فراهم کنیم.

وی با اشاره به سیاست‌های بانک صادرات در حمایت از تولید و رونق به کسب و کار افزود: خوشبختانه با اعتباری که دولت برای این کار در نظر گرفته است بخشی از مشکلات واحدها در پرداخت بدهی معوق حل خواهد شد.

پورحسنی با اشاره به دغدغه برخی مدیران در خصوص جذب این تسهیلات به استان در سال جاری تصریح کرد: شرایطی از جمله تعدد چک‌های برگشتی و تعویق اقساط تسهیلات بر واحدها حاکم است که این نگرانی را برای واحدها ایجاد کرده که نتوانند تسهیلات را دریافت کنند اما جای نگرانی نیست و بانک‌ها این تسهیلات را جذب خواهند کرد.

وی با تاکید بر توجه به ضوابط و قوانین در ارائه تسهیلات عنوان کرد: شرایطی که برای پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده برای حمایت از تولید و رونق کسب و کار بسیار مناسب و مفید است اما باید این را در نظر داشت که تجربه گذشته تکرار نشود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار