یحیی گل محمدی؛ سه فینال و دو قهرمانی
بازی نه چندان جذاب استقلال و ذوب‌آهن همراه با یک گزارشگر بی حال در فینال جام حذفی پس از تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشید.
کد خبر: ۲۳۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵ 30 May 2016
به گزارش تابناک یزد، بازی نه چندان جذاب استقلال و ذوب‌آهن در فینال جام حذفی پس از تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشید.

یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن در سومین حضور خود در فینال جام حذفی، موفق شد دومین قهرمانی اش را جشن بگیرد.

یحیی گل محمدی یک بار دیگر نیز با پرسپولیس و دو فینال با ذوب آهن را در جام حذفی تجربه کرده، و امشب توانست با شکست استقلال به دومین قهرمانی اش در این جام دست یابد.

او که متخصص حضور در فینال جام حذفی محسوب می شود در این سه فینال برابر سپاهان در پنالتی شکست خورد اما در فصل گذشته موفق شد نفت تهران را در یک بازی یک طرفه شکست دهد و این فصل نیز استقلال را با شکست بدرقه کرد تا با جام قهرمانی به اصفهان بازگردد.

شرح بازی
ذوب‌آهن که نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر به سود خود پایان برد شروع خوبی در نیمه دوم نداشت اما استقلالی‌ها برای زدن گل تساوی تلاش کردند و موفق شدند در دقیقه ۵۶ روی پنالتی که کریمی از مهدی‌پور گرفته بود توسط امید ابراهیمی به گل تساوی برسند. حالا هر دو تیم شانس قهرمانی برابری دارند و دو تیم در دو وقت اضافه به گل نرسیدند تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

شرح گل ها
استقلال ۰- ذوب‌آهن ۱(دقیقه ۲۰: گل به خودی رحمتی): اسماعیلی‌فر با حرکت در عرض از سمت راست زمین به پشت محوطه جریمه آمد که شوت پای چپ و پر قدرت او پس از برخورد به پای عمران‌زاده و تیرک عمودی دروازه استقلال به دستان رحمتی برخورد کرد و تبدیل به گل شد.
استقلال ۱- ذوب‌آهن ۱(دقیقه ۵۶: امید ابراهیمی): پنالتی که یعقوب کریمی به دست آورده بود را امید ابراهیمی با ضربه زمینی به سمت چپ دروازه از زیر دستان مظاهری عبور داد و تبدیل به گل تساوی برای استقلال کرد.

شرح ضربات پنالتی
استقلال ۲- ذوب‌آهن ۱(میثم مجیدی): اولین پنالتی استقلال را مجیدی بر خلاف جهت مظاهری به سمت چپ دروازه زد که تبدیل به گل شد.

استقلال ۲- ذوب‌آهن ۲(مهدی رجب‌زاده): کاپیتان ذوب‌آهن نخستین پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد. ضربه او پس از برخورد به تیرک عمودی سمت راست دروازه به گل رفت.

استقلال ۳- ذوب‌آهن ۲(هرائر مگویان): مدافع ارمنی استقلال به زیبایی و زدن ضربه به سمت راست دروازه استقلال از زیر دستان مظاهری توپ را وارد دروازه کرد.

استقلال ۳- ذوب‌آهن ۳(مهدی مهدی‌پور): این هافبک جوان برخلاف جهت رحمتی دومین پنالتی ذوب را تبدیل به گل کرد.

استقلال ۴- ذوب‌آهن ۳(امید ابراهیمی): مظاهری به سمت راست دروازه رفت اما ضربه ابراهیمی برخلاف جهت او گل شد.

استقلال ۴- ذوب‌آهن ۴(مسعود حسن‌زاده): مهاجم ذوب‌آهن به زیبایی هرچه تمام تر توپ را به کنج دروازه استقلال کوبید.

استقلال ۴- ذوب‌آهن ۴(علیرضا رمضانی): دروخیز رمضانی و شوت رمضانی به سمت چپ دروازه را مظاهری با شیرجه بلند و موفق مهار کرد.

استقلال ۴- ذوب‌آهن ۵(سید محمدرضا حسینی): ضربه پنالتی حسینی به وسط دروازه استقلال رفت و ذوب‌آهن را یک گل پیش انداخت.

استقلال ۵- ذوب‌آهن ۵(یعقوب کریمی): پنجمین پنالتی استقلال را یعقوب کریمی به وسط دروازه زد و تبدیل به گل کرد.

استقلال ۵- ذوب‌آهن ۶(هادی محمدی): مدافع جوان ذوب‌آهن برخلاف جهت رحمتی توپ را به سمت چپ دروازه زد تا تیم یحیی گل‌محمدی قهرمان جام حذفی ایران شود.
ورزش سه


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار