کد خبر: ۲۳۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 02 June 2016

به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد با تاکیدبر لزوم توسعه صادرات غیر نفتی گفت: حفظ بازار های صادراتی از کسب بازار دشوار تر است.

 سیدمحمد میر محمدی  در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان اظهار داشت: باید به سمت راه هایی برای افزایش صادرات با کمترین هزینه برویم و در واقع اول مسیر را برای توسعه صادرات و حفظ بازار پیدا کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت بیشتر و گسترده تر وابسته‌ های تجاری و اتاق ‌های بازرگانی مشترک برای توسعه صادرات موثر است و می تواند در کسب بازار جدید و حفظ آن تاثیر گذار باشد.

استاندار یزد اضافه کرد: تجارت و بازرگانی نکات ریزی دارد که اگر به آن توجه نشود موجب شکست خواهد شد.

وی با تاکیدبر انجام مطالعات دقیق در برقراری مبادلات تجاری عنوان کرد: برآورد هزینه ها سرمایه ‌گذاری‌ های تجاری در کشورهای هدف می تواند در عرضه کالا در رقابت با سایر رقبای خارجی نقش پشتیبان داشته باشد.

میرمحمدی در بخشی از سخنان خود ابلاغ بسته حمایتی را یادآور شد و گفت: فرصتی برای اتلاف وقت نداریم و ضرورت دارد در هر کجا که امکان بهره‌ مندی از مفاد این بسته حمایتی وجود دارد مجموعه ‌های تولیدی و صادرکنندگان استان پای کار بیایند و اقدام کنند.

وی ادامه داد: صادر کنندگان و واحدهای تولیدی، فرصت بسته حمایتی توسعه صادرات را پیگیری کرده و از از این فرصت به نفع استان بهره ببرند.

استاندار یزد تصریح کرد: اتحادیه صادرکنندگان برنامه ‌های خود را برای استفاده حداکثری از بندهای بسته حمایتی اعلام کند.

وی ادامه داد: چنانچه فعالان عرصه تولید و تجارت پیشنهاداتی در خصوص اصلاح و تغییرات مفاد بسته حمایتی دارند به صورت مکتوب به کارگروه ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار