بالغ بر 4 هزار نفر از همکاران و خانواده‌ی شرکت گاز در مسابقات قرآنی شرکت کردند.
کد خبر: ۲۴۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 12 June 2016
رئیس دارالقرآن وزارت نفت گفت: در روز نخست ماه مبارک رمضان در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم رهبر انقلاب به محافل قرآنی و جلسات قرآنی تأکید داشتند و این تأکید باعث شد که همکاران ما در استان گلستان با یک تلاش بسیجی و عملیاتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.
حسین ربیعیان با بیان این‌که ماه مبارک رمضان ماه پرفضیلتی است که در آن قرآن نازل شده است، اظهار کرد: بسیار خرسند هستیم که امروز توانستیم کم‌تر از مدت یک هفته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.
رئیس دارالقرآن وزارت نفت ادامه داد: نخستین جلسه‌ی محافل انس با قرآن همکاران صنعت نفت در کشور امروز در استان گلستان و با همکاری مجموعه‌ی شرکت گاز، پخش فرآورده‎های نفتی و مرکز بهداشت و درمان این استان رقم می‌خورد و مانند چنین برنامه‎ای در پنج منطقه‌ی دیگر کشور اتفاق خواهد افتاد.
ربیعیان یادآور شد: برنامه‎ریزی شده که  بعد از گرگان در شهرستان سرخس، شیراز، آبادان، کرمانشاه و عسلویه محفل انس با قرآن همکاران و خانواده‎های صنعت نفت برگزار شود.

بالغ بر 4 هزار نفر از همکاران و خانواده‌ی شرکت گاز در مسابقات قرآنی شرکت کردند
وی با بیان این‌که دارالقرآن شرکت گاز از سال 1374 تأسیس شده است، خاطرنشان کرد: از سال گذشته اقدامات این مجموعه مستحکم‎تر شد به‌گونه‎ای که در سال گذشته بالغ بر 4 هزار نفر از همکاران و خانواده‌ی شرکت گاز در مسابقات قرآنی شرکت کردند.
مشاور معاون وزیر نفت ابراز داشت: خوش‌بختانه به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد آن هستیم که در جای‌جای این مملکت محافل انس با قرآن برگزار می‎شود و این در حالی است که در سال‎های قبل از انقلاب اسلامی از برپایی و برگزاری چنین محافلی هیچ‎گونه حمایت نمی‎شد و امکان چنین برنامه‎هایی نبود.
ربیعیان بیان داشت: صنعت نفت یک صنعت تخصصی است و وظیفه‌ی کلان آن استخراج، تولید فرآورده و صادرات نفتی با همکاری نهادهای زیرمجموعه‌ی خود است اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سال‎های گذشته به مباحث فرهنگی و قرآنی در این شرکت توجه ویژه‎ای شده است.
وی افزود: تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر این است که همکاران و خانواده‎های صنعت نفت در کشور با برگزاری چنین محافلی به‌آسانی بتوانند قرائت و روخوانی قرآن را داشته باشند و خوش‌بختانه به‌واسطه وجود دارالقرآن و پایگاه‎های بسیج در مجموعه‌ی صنعت نفت و شرکت‎های وابسته قدم‎های خوبی در این راستا برداشته شده است.
گفتنی است که محفل انس با قرآن همکاران صنعت نفت گلستان با حضور نماینده‌ی ولی فقیه استان گلستان حافظان و قاریان برجسته‌ی کشوری و یک هزار نفر از کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی و شرکت گاز گلستان از امروز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار