مدیر کمیته امداد امام خمینی تایباد از اجرای 285 طرح اشتغال‌زایی در زمینه‌های مختلف برای خانوارهای زیر پوشش در روستاهای این شهرستان در سال گذشته خبر داد که مانع از مهاجرت آن‌ها به شهر شده است.
کد خبر: ۲۴۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 13 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، مدیر کمیته امداد امام خمینی تایباد در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در دفتر فرماندار برگزار شد، به دو مسئله مهم توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد و گفت: ارائه آموزش‌های دینی، فرهنگی، قرآنی، فرهنگ و معارف اسلامی، بهداشت فردی و محیط در توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش نقش بسزایی داشته است.

غلامرضا التفاتی افزود: 285 طرح اشتغال‌زایی بااعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد و550 میلیون تومان در زمینه‌های صنفی و صنعتی، پرورش دام و طیور، حمل‌ونقل و طرح‌های کشاورزی و پرورش قارچ و گلخانه در سال 94 راه‌اندازی شده و جلوی مهاجرت روستائیان به شهرها را گرفته و زمینه اشتغال مددجویان و فرزندان آنان را در روستاها فراهم کرده است.

در ادامه این جلسه فرماندار گفت: یکی از جلسات مهم و اثرگذار شهرستان در مبحث پیشگیری، درمان و مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر و اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است.

حسین شرافتی‌راد افزود: برخورد قاطعانه با سوداگران مواد مخدر یکی از وظایف مهم اعضای این شوراست.

وی به رسالت مسئولان ادارات و نهادها در خصوص کاربردی بودن راهکارها در بحث مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: همه جلسات باید کاربردی و دارای خروجی خوب باشد که اثرات آن در گروه هدف مشهود باشد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان تایباد عزم جدی همه دستگاه‌ها را برای مبارزه جدی با پدیده شوم مواد مخدر مشهود دانست و افزود: همه دستگاه‌ها با ارائه آموزش‌های کاربردی و فرهنگی و با برنامه‌های لازم به کمک این شورا بشتابند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار