رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت: مسابقات شنا «جام ولایت» به میزبانی خراسان رضوی در شهریورماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰ 19 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجید مشتاق عشق در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های موجود در سال جاری مهم‌ترین برنامه که در هیئت شنا استان اجرا می‌شود استمرار تمرینات شناگران در تمامی رده‌های سنی است که براساس برنامه ریزی‌های موجود به دنبال این هستیم که تعداد جلسات تمرینات را افزایش دهیم.

مشتاق بیان کرد: هم اکنون تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش جهت اجرای استعدادیابی صورت گرفته تا بتوانیم با انتخاب دانش آموزان مستعد را تحت پوشش خود قرار دهیم و دانش‌آموزان جهت برگزاری تمرینات خود بتوانند به نزدیک‌ترین استخر متعلق به ناحیه آموزش و پرورشی که در آن تحصیل می‌کنند مراجعه و مربیان هیئت نیز تست‌های استعدادیابی را انجام دهند و پس از غربالگری افراد بر‌تر به تیم هیئت استان بپیوندند.

وی تصریح کرد: براساس آنچه که از سوی فدراسیون به عنوان تقویم مسابقات ورزشی برای استان ارسال شده امسال نیز جام قهرمانی کشور در همه رده‌ها برگزار می‌شود که براساس آن چیزی که فدراسیون به هیئت استان ارجاع داده در مجموع شنا خراسان رضوی در 25 مسابقه در همه رده‌ها شرکت می‌کند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو خراسان رضوی گفت: هم اکنون هیئت شنا خراسان رضوی استخر 25 در 50 متر از آن خود دارد اما متاسفانه ما استخر 15 در 25 نداریم و این مهم سبب این شده است که ما در برخی از مسابقات نتوانیم به خوبی ظاهر شویم که در همین میان امسال خراسان رضوی مانند همه ساله در اواخر شهریور ماه و یا اویل مهرماه میزبان مسابقات جام ولایت در رده 15 سال به بالا است.

مشتاق به وضعیت کمک‌های فدراسیون به استان اشاره و گفت: هم اکنون کل اعتبارات فدراسیون بالغ بر 1 میلیارد و دویست میلیون تومان است و این در حالی است که این تنها هزینه برگزاری مسابقات کشوری و اردو تیم ملی هم نمی‌شود چرا که با این مقدار بودجه کاری از پیش نمی‌رود و باید حداقل 20 برابر این مقدار باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار