قدس در آستانه تحول؛
تغییر در سکانداری موسسه فرهنگی قدس پس از ارتقای مدیرعامل سابق مدتهاست به گوش می‌رسد و آقایان اشتهاردی، نیلی و واقعی در صدر اسامی مطرح می‌باشند.
کد خبر: ۲۴۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 16 June 2016
به گزارش تابناک رضوی، حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی کافی بود تا قطار تغییر مدیران این مجموعه آغاز شود.

چه کسی سکان‌دار روزنامه آستان قدس می شود؟

تولیت آستان قدس رضوی در راستای عمل به منشور منویات رهبری مبنی بر نیل به رویکردهای جدید در این مجموعه، در نخستین تغییر ، مدیرکل حراست آستان‎‌قدس را تغییر داد.
پس از این تغییر بود که مناصب مدیر کل روابط عمومی، رئیس حوزه دفتر و قائم مقام تولیت مقدس نیز دستخوش تغییر شدند. این انتصابات که نشان از رویکرد جدید و نوید بخش مجموعه آستان قدس رضوی در دوره جدید داشت این روزها به موسسه فرهنگی و روزنامه قدس، رسیده است.
در این راستا مهمترین شنیده ها حاکی از حضور کاوه اشتهاردی مدیر عامل اسبق روزنامه ایران در روزنامه قدس دارد.
اشتهاردی که علاوه بر سابقه مدیرعاملی روزنامه ایران، سابقه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت کار و  فعالیت چند ساله رسانه ای را نیز در کارنامه خود دارد و این روزها به عنوان جدی ترین گزینه مدیر عاملی موسسه و مدیر مسئول روزنامه قدس مطرح شده است.
بنابراین گزارش؛ در کنار نام اشتهاردی، اسامی افراد باسابقه دیگری همچون نیلی از نزدیکان سایت رجانیوز و مدیرمسئول اسبق این سایت و همچنین حمزه واقعی (عضو فعلی هئیت مدیره و مدیر مسئول سابق روزنامه قدس) در این مجموعه مطرح می شود.
برخی اخبار غیر رسمی نیز از حضور مجدد سید جلال فیاضی( موسس و مدیر مسئول اسبق این روزنامه)، احمد هاشم آبادی(مدیرکل سابق روابط عمومی و امور بین الملل آستان قدس رضوی) یا ایمان شمسایی - سردبیر فعلی روزنامه قدس - در صدر سکان این رسانه دارد.
گفتنی است؛موسسه فرهنگی قدس علاوه بر روزنامه، شامل پایگاه خبری قدس آنلاین، مجتمع چاپ و نشر و مجله زائر است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
کاوه اشتهاردی که کار روزنامه نگاری را با روزنامه قدس شروع کرده و با اینجا بیگانه نیست ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
اسم ..کافیه یه نگاهی بندازین به سوابق نداشته این جوانک کم سن و سال و بدون سابقه ای که یک شبه شد سردبیر قدس آنلاین یا اون یکی که شد سردبیر قدس. قحط الرجالی است در این آستان قدس و البته باندبازی و ناشایسته سالاری تمام عیار. کلا انگاری اینا مادرزاد روزنامه نگار آفریده شدن نیازی به تجربه و سابقه نداشتن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
این ...روزنامه سه سال برخلاف قانون مطبوعات بدون مدیر مسئول به صورت غیرقانونی منتشر نشد و آب از آب تکان نخورد تنها یکبار به دادگاه مطبوعات رفت به اتهام نداشتن مدیرنسئول در حالی که طبق قانون مطبوعات هبچ روزنامه ای بدون مدیرمسئول و با سرپرست بیشتر از سه ماه نمی تونه منتشر بشه! افراد گمنام و بی ریشه به جهت رسانه ای را سر کار آوردن و چه خساراتی به بار آوردن.
امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
این اظهارنظرها چقدر نقطه چین داره. اون نقطه چینا چیزایی هست که نباید کسی بدونه یا چیزایی هست که همه می دونن و لازم به تکرار نیست یا چیزایی هست که درستیش معلوم نیست؟ دیگه منم که روزنامه نگاری خارج از مجموعه قدس هستم می دونم تو این چند سال اخیر چه فاجعه ای اونجا به بار آوردن لازم به لاپوشانی نیست.
عبدالله خاکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
سلام سیدجلال فیاضی به دلیل انکه دیابتش عود کرده اطبا ایشان را منع کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار