مردی جوان که در پی جواب رد خواستگاری، از طريق شبکه های اجتماعی مزاحم پدر دختر مورد علاقه اش شده بود شناسايی و دستگير شد.
کد خبر: ۲۴۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 19 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: در پي شكايت مردي ميانسال مبني بر درج مطالب توهين آميز و آگهي جعلي در شبکه هاي اجتماعي با مشخصات وي از سوي فردي ناشناس موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس فتاي شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ اکبر آقابيگي افزود: کارشناسان پليس فتا با يک سري تحقيقات فني عامل انتشار مطالب توهين آميز و آگهي هاي جعلي را شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير کردند.

وي تصريح کرد: متهم 21 ساله که در ابتدا منکر هرگونه جرمي بود در مواجهه با مستندات ديجيتالي کشف شده به بزه انتسابي اعتراف و اظهار كردحدود يک سال قبل براي ازدواج به خواستگاري دختر شاکي رفتم و در پي جواب رد در خواستگاري؛ از طريق درج آگهي هاي جعلي و مطالب توهين آميز عليه پدر دختر مورد علاقه ام در شبکه هاي اجتماعي درصدد انتقام برآمدم.

سرهنگ آقابيگي با اشاره به معرفي متهم به دادسرا خاطرنشان کرد: هر كسي كه به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتك حيثيت در محيط مجازي کند بر اساس قانون جرائم رايانه اي افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار