شهردار منطقه 5 مشهد گفت: به منظور تقویت منطقه از حیث سرمایه‌گذاری و وضعیت اقتصادی تعداد چهار پروژه سرمایه‌گذاری در منطقه کلید خورده است.
کد خبر: ۲۴۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 19 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، حسن هدایتی در برنامه زنده رادیویی «شهر ما» که از صدای خراسان رضوی پخش شد، اظهار كرد: سرمایه گذاری در بازار بزرگ آجیل و خشک بار در انتهای بولوار میامی از جمله موارد مهم است که رایزنی با سرمایه‌گذاران انجام شده است.

وی با بیان اینکه 270 هزار مترمربع معابر خاکی محدوده حاشیه شهر مشهد آسفالت شده است، گفت: 1040 هکتار مساحت داخل محدوده منطقه 5 شهری است که 1600 هکتار مساحت تحت نظارت این منطقه است.

به گفته شهردار منطقه 5 مشهد، تا پایان سال 95 بیش از 20 هکتار به فضای سبز این منطقه اضافه خواهد شد تا سرانه 4.5 متری به 6 متر ارتقا پیدا کند و شهروندان از آن بهره‌مند باشند.

هدایتی تصریح کرد: در سال گذشته و سه ماهه نخست سال 95 تعداد 10 بوستان بزرگ که بالغ بر 9 هکتار مساحت دارد، در منطقه احداث شده ولی با توجه به این موضوع تا استاندارد 12 متری سرانه فضای سبز برای شهروندان فاصله داریم اما دست از تلاش نخواهیم کشید و مجاهدانه فعالیت خواهیم کرد.

وی گفت: در سال گذشته موفق شدیم دو سالن ورزشی در حاشیه شهر به بهره‌برداری برسانیم ضمن اینکه چهار سالن ورزشی دیگر با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد احداث قرار گرفته و در آینده‌ای نزدیک عملیات اجرایی ساخت استخر سرپوشیده در حاشیه شهر آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه 5 مشهد خاطرنشان کرد: به منظور تامین امنیت منطقه با همکاری نیروی انتظامی، احداث پاسگاه انتظامی در دستور کار قرار گرفته است.

هدایتی گفت: به منظور تقویت منطقه از حیث سرمایه‌گذاری و وضعیت اقتصادی تعداد چهار پروژه سرمایه‌گذاری در منطقه کلید خورده است و بازار بزرگ آجیل و خشک بار در انتهای بولوار میامی در برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته و رایزنی با سرمایه‌گذاران در حال انجام می‌باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار