در جلسه شورای هماهنگی آموزش و پرورش آخرین مهلت ثبت نام کتاب های درسی 3 تیرماه 95 اعلام شد.
کد خبر: ۲۴۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 21 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، سید ابوالفضل احمدی در خصوص مهلت ثبت نام کتب درسی گفت: تا كنون بیش از ۹۱ درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی و ۷۳درصد دانش آموزان پیش دانشگاهی استان در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی وزارتخانه ثبت نام کرده اند. انتظار می رود حدود ۶۵۰۰۰نفر باقیمانده از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی كه پایان هفته جاری (۳تیرماه۹۵) می باشد، استفاده کرده و با مراجعه به مدرسه محل تحصیل یا سایت www.irtextbook.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی خاطر نشان كرد: لازم به یادآوری است كه بیش از ۸۰درصد افراد باقیمانده مربوط به نواحی هفتگانه آموزش و پرورش مشهد، تبادكان و تربت جام می باشند؛ كه قطعاً با مداخله موثر مدیران و اولیاء محترم و همچنین امكان دسترسی به اینترنت، این افراد نیز در زمان باقیمانده ثبت نام خواهند کرد.

نائب رئیس شورای بررسی محتوای آموزشی و پرورشی استان همچنین در مورد توزیع كتاب های درسی متوسطه اول و دوم افزود: كتاب های درسی پایه های ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۱۰ و ۱۲ به جز فنی و حرفه ای و كاردانش از ۲۰ شهریور ماه از طریق كتاب‌فروشی‌های مجاز و فقط به قیمت پشت جلد توزیع خواهد شد. فروش كتاب‌های درسی همراه با خدمات اجباری نظیر منگنه، سیمی كردن، جلد و یا فروش اجباری لوازم التحریر و نوشت افزار و سایر كتب كمك آموزشی ممنوع می باشد.

منبع: پانا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار