وزیر خارجه کشورمان که در فرانسه به سر می‌برد در مراسمی با حضور تعدادی از مقامات فرانسوی و برخی از سفرای کشورهای اسلامی در مراسم افطار شرکت کرد.
کد خبر: ۲۴۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 22 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان که در فرانسه به سر می‌برد در مراسمی با حضور تعدادی از مقامات فرانسوی و برخی از سفرای کشورهای اسلامی در مراسم افطار شرکت کرد.

امروز نیز وزیر خارجه کشورمان با رئیس سنای فرانسه دیدار و گفتگو کرد . در این دیدار که در دفتر جرالد لارشه انجام شد دو طرف درباره راههای توسعه همکاری ها و مسایل منطقه ای به ویژه بحران سوریه و عراق گفتگو کردند . قرار است پس از این دیدار آقای ظریف در جلسه استماع در کمیسیون امور خارجه ، دفاع و نیروهای مسلح سنا حضور یابد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان همچنین در بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در موسسه ملی کشورداری ENA سخنرانی می کند. وی پس از آن به ملاقات «فرانسوا اولاند» رئیس جمهوری فرانسه در کاخ الیزه خواهد رفت. ملاقات وزرای خارجه کشورمان و فرانسه دیگر برنامه دستگاه دیپلماسی کشورمان در پاریس خواهد بود.

ظریف سپس جلسه ای با رئیس کمپانی «ایرباس» در محل وزارت اقتصاد فرانسه خواهد داشت. ملاقات با «میشل سپن» وزیر دارایی و حساب های عمومی فرانسه پایان بخش برنامه های ظریف در سفر به فرانسه در روز دوم است.

 

 

 

 

 

 

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار