مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از تجهیز کانون های مساجد این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷ 20 April 2015

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، نادر سقا گفت: در مرحله اول تجهیزات کتابخانه ای در 135 کتابخانه کانون های استان توزیع شد.

وی گفت: حمایت کتابخانه های کانون های مساجد می تواند در رشد و بالندگی فکری اعضای کانون های فرهنگی ، هنری تاثیر گذار باشد و امسال تجهیز و تقویت این مراکز به ویژه در بخش ارائه خدمات کتابداری در مناطق محروم و دور افتاده در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به محدودیت اعتباری و خدماتی کانون های مساجد از مشارکت مردمی خیرین و هیات امنا نیز بهره مند شده ایم تا در تجهیز و عمران فرهنگی مساجد گام برداریم.

سقا اظهار کرد: عموم مردم می توانند در این کار فرهنگی مشارکت داشته باشند و با اهدای کتابخانه های شخصی ، تجهیزات کتابخانه ای و اهدا انواع کتب مساجد را در این راه یاری کنند.

وی با اشاره به این که هم اکنون 135 کتابخانه و 180 کتابخانه باز در مساجد استان فعال است گفت: کانون های مساجد برای ارج نهادن به زحمات بی تمنای کتابداران نیز با ایجاد تورهای گردشی و اردوی از خدمات آنها تجلیل کرده و انواع خدمات رفاهی برای اعضای کتابداران استان در نظر گرفته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار