نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: به‌زودی شهرک‌های صنعتی شماره ۱ و ۲ سبزوار تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 02 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، رمضانعلی سبحانی‌فر اظهار كرد: دهم تیرماه گرامی داشت روز صنعت و معدن، فرصتی برای بررسی و واکاوی دقیق تر نقاط کمتر مورد توجه و شاید فراموش شده و ارتقاء آن به سطحی مطلوب و قابل ارائه است.

وی افزود: با وجود تمامی مشکلات و سختی‌ها که بخش اعظمی از آن ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب و رکود سنگین حاکم بر حوزه‌های مختلف اقتصادی است، همت و تلاش صنعتگران و افسران جبهه تولید نوید بخش فردایی بهتر برای فرزندان این آب و خاک است.

سبحانی‌فر عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صنعتگران و همکاری دستگاه‌های اجرایی و پیگیری‌ها و هماهنگی‌ها و همدلی‌هایی که صورت گرفت امروز شاهد تکمیل شهرک‌های صنعتی شماره 1 و 2، تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی جغتای، جوین و خوشاب بودیم که در هرکدام چندین کارگاه راه اندازی و یا درحال راه اندازی است.

وی با اشاره به شهرک صنعتی شهرستان داورزن یادآور شد: شهرک صنعتی داورزن با همه موانع در حال آماده‌سازی است و واحدهایی تولیدی و صنعتی مانند داروسازی طاها، بتن‌های سبک، فولاد سبزوار، اسید سیتریک و چندین کارگاه کوچک و بزرگ دیگر که یا به مرحله اجرا نرسیده و یا در ابتدای راه به دلایل متنوع تعطیل شده بودند امروزه راه‌اندازی شده و یا در مرحله راه‌اندازی هستند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس تصریح کرد: نتیجه این اقدامات به گواهی متولیان امر، رشد چند برابری صنعت در شهرستان سبزوار بوده که امیدواریم این تلاش‌ها همچون چندسال اخیر پابرجا و تداوم داشته باشد.

سبحانی‌فر با تاکید بر‌اینکه رسیدن به اقتصاد شکوفا و خودکفا از رهگذر توجه جدی به بخش تولید و صنعت و نیز مشارکت دادن بخش خصوصی در این حوزه مهم و حیاتی است، ادامه داد: قطعاً لذت دستیابی به استقلال صنعتی و اقتصادی که آرزوی دیرینه و تاریخی هر ایرانی آزاده و وطن‌پرستی است به تحمل و شکیبایی در برابر سختی‌ها و مرارت‌های به‌وجود آمده در این راه می‌ارزد.

وی با تاکید بر اینکه باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی را سرلوحه اقدامات خویش قرار دهیم افزود: با بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان دلسوز و جوان، زمینه را برای عملیاتی‌کردن و از شعار به‌باور رسانیدن این فرمایشات فراهم آوریم.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار