فرمانده انتظامي استان حفظ سرمایه‌ های اجتماعي پليس را مستلزم برخوردمناسب بامردم عنوان کرد.
کد خبر: ۲۵۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 03 July 2016

فرمانده انتظامي استان حفظ سرمایه‌ های اجتماعي پليس را مستلزم برخوردمناسب بامردم عنوان کرد.


به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلي ياري در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامي استان ايلام  اظهار کرد: مأموران پلیس بايد مسئولیت‌های خود را با رعايت اخلاق اجرا کنند و افرادي که می‌خواهند از پليس خدمات دريافت کنند اگر اين حس در آن‌ها به وجود بيايد که پليس در رفتار خود جانب‌دارانه اقدام می‌کند نه‌تنها احساس نابرابر عمل کردن پليس  در اذهان به وجود می‌آید بلکه قانون‌شکنان فکر می‌کنند که می‌توانند با پليس مصالحه کنند.

وی بابیان اینکه نيروي انساني را مهم‌ترین سرمايه سازمان ناجا دانست و افزود: بهینه‌سازی الگوي رفتاري کارکنان پليس در قالب معيارهاي اخلاقي، اسلامي گامي مؤثر درحرکت به‌سوی پيشرفت و پويايي بیش‌ازپیش سازمان نيروي انتظامي محسوب می‌شود.

یاری تصريح کرد: نيروي انتظامي با فراهم آوردن بستر و امکانات لازم و در ادامه آموزش و مشاوره تحقق معيارهاي اخلاقي اسلامي را در رفتار و کردار کارکنان عملياتي خواهد کرد.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اینکه حفظ سرمایه‌های اجتماعي پليس را مستلزم برخورد مناسب با مردم دانست و خاطرنشان کرد اعتماد عمومي زماني براي پليس محقق می‌شود که رفتار مأموران در برخورد با عامه مردم بر اساس معيارهاي اخلاقي اسلامي باشد.

وی پاک دستی، مسئولیت‌پذیری و تلاش شبانه‌روزی را از ویژگی‌های پليس در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست و افزود: نمره پليس کشور در اين زمينه از استانداردهاي جهاني بالاتر است و اين موفقيت جز با پاک دستی و سلامت اداري کارکنان درراه‌های مختلف ناجا به دست نيامده است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار