معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ،هرگونه استفاده از اموال و امکانات دولتی برای مقاصد انتخاباتی را ممنوع و غیرقانونی دانست و افزود: بیت المال متعلق به تمام مردم است و هیچ فرد و جناحی نمی تواند از آنها برای مقاصد حزبی و جناحی استفاده کند.
کد خبر: ۲۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 20 April 2015
جوانشیر کدخداپور در جلسه شورای هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی فارس در شیراز افزود: هر کجا که نگاه جناحی و خطی به مسایل بوده به مشکل برخورده ایم.

وی ادامه داد: مصالح و منافع نظام در هر شرایطی باید بر منافع شخصی و جناحی ترجیح داده شود.

کداخداپور، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال دولت، ملت همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: انتخاب این نام بیانگر تاکید معظم له بر دوری از تفرقه و افزایش همدلی و همزبانی در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود، هرگونه استفاده از اموال و امکانات دولتی برای مقاصد انتخاباتی را ممنوع و غیرقانونی دانست و افزود: بیت المال متعلق به تمام مردم است و هیچ فرد و جناحی نمی تواند از آنها برای مقاصد حزبی و جناحی استفاده کند.

وی همچنین اقدام برخی افراد به سگ کشی در شیراز به وسیله تزریق اسید یا سم را اقدامی غیر قابل توجیه دانست و گفت: چنین کاری با هیچ مکتب و منطقی پذیرفتنی نیست.

او اضافه کرد: اگر بنا است که سگ های ولگرد جمع آوری شود یا جلو افزایش آنها گرفته شود باید با روش ها و شیوه های معمول و قانونی از جمله عقیم سازی این کار انجام شود نه با استفاده از روش های غیر معمول و خشن که به جریحه دار شدن احساسات جامعه بینجامد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار