معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد توجه ویژه مسئولان به ورزش معلولان و جانبازان را خواستار شد .
کد خبر: ۲۵۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 04 July 2016
به گزارش "تابناک یزدمحمد علی طالبی  در آیین تجلیل از تکواندوکار یزدی قهرمان مسابقات پاراتکواندو آسیا و آفریقا افزود: یزد در رشته های مختلف ورزشی و ورزش معلولان ظرفیت های خوبی دارد .
وی با قدردانی از تلاش های ورزشکاران و مسئولان ورزش معلولان ادامه داد: معلولان و جانبازان بارها افتخار آفرینی کرده اند که معلولیت محدودیت نیست.
این مسئول گفت: گسترش ورزش معلولان و توجه به ورزشکاران آن لازم و مهم است و باید به آن همیشه یک نگاه و توجه ویژه داشت .
طالبی گفت: بدون تردید فعالیت های بدنی مستمر و مناسب معلولان بر میزان برخورداری آنان از سلامتی و کاهش عوارض ثانویه معلولیت تاثیری محسوس دارد.
وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی منظم و خوب بیش از گذشته ورزش معلولان توسعه یابد و شاهد حضور این قشر در ورزش و افتخارآفرینی در میادین مختلف باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم گفت: ورزش باید در برنامه روزانه هر فردی وجود داشته باشد، اما برای افراد دچار معلولیت، اهمیت ورزش بیشتر است.
مسعود شریعتی افزود: ورزشکاران جانباز و معلول استان یزد همواره در میادین ملی و بین المللی جزو ورزشکاران موفق محسوب می شوند .
وی افزود: اگر این ورزشکاران مورد توجه قرار گیرند قطعا می‌توانند سکوهای افتخار را برای ورزش این استان بدست آورند.
سعید صادقیان پور تکواندوکار استان یزد در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی آفریقا موفق به کسب مدال طلا شده است .
استان یزد دارای 47 هیات ورزشی و افزون بر 50 هزار ورزشکار سازمان یافته است و در اکثر رشته های ورزشی معلولان و جانباران فعالیت دارند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار