10 هزار تخت جدید بیمارستانی در کشور افزوده می‌شود و تا پایان دولت 20 هزار تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‎های بیمارستانی کشور اضافه می‎شود.
کد خبر: ۲۵۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 05 July 2016
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: امسال ۱۰ هزار تخت درمانی به بیمارستان‌های کشور افزوده می‌شود.
محمد حاجی آقاجانی شامگاه دوشنبه در بازدید از مراکز درمانی استان گلستان در جمع مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: 10 هزار تخت جدید بیمارستانی در کشور افزوده می‌شود و تا پایان دولت 20 هزار تخت بیمارستانی به مجموعه تخت‎های بیمارستانی کشور اضافه می‎شود.
وی با اشاره به این‌که استان گلستان پایلوت طرح نظام ارجاع می‎شود، گفت: برای برای 23 میلیون نفر عشایر و روستایی‎ها و شهرهای زیر 20 هزار نفر نظام ارجاع را ایجاد خواهیم کرد.
معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به این‌که برای سیستم ارجاع تلاش خوبی در استان انجام شده، تصریح کرد: نظام ارجاع یکی از اولویت‎های طرح تحول نظام سلامت است که با جدیت آن را دنبال می‎کنیم.
وی اظهار کرد: سال‎های سختی از نظر تأمین منابع و اعتبارات برای دولت در حال سپری شدن است و امیدواریم با حمایت مجلس شورای اسلامی و دولت طرح تحول سلامت استمرار پیدا کند.
آقاجانی از طرح کسری اعتبارت بیمه‌ی سلامت در سال 1395 با مصوبه‌ی دولت خبر داد و گفت: مدیریت هزینه‎های یکی از کارهای مهمی است که باید در امسال دنبال کنیم و در این زمینه طرح‎های مشترکی را با بیمه‌ی سلامت خواهیم داشت.
معاون درمان وزیر بهداشت گفت: امروز در استان گلستان شاهد بودیم که اقدامات ارزنده‎ای در این حوزه در استان گلستان از نظر نرم افزاری و سخت‌افزاری اتفاق افتاده است.
وی اظهار کرد: استان گلستان تا قبل از طرح تحول سلامت یک هزار و 600 تخت بیمارستانی داشت و امسال و سال گذشته 800 تخت بیمارستانی به این ظرفیت  افزوده می‌شود که کار بزرگی در استان است.
آقاجانی تصریح کرد: مرکز ناباروری نیز به‌زودی در استان گلستان به بهره‌برداری می‌رسد و بیمارستان تخصصی کودکان استان نیز آماده می‌شود.

منبع: تسنیم
برچسب ها: بیمه سلامت ، گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار