رئیس اداره تعزیرات حکومتی سبزوار گفت: اداره تعزیرات سبزوار از ۲۸ سال پیش تا کنون همچنان مستأجر بوده و احداث ساختمان آن حمایت مسئولان استانی را می‌طلبد.
کد خبر: ۲۵۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 05 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، جواد ثوابی اظهار كرد: در 3 ماهه نخست امسال 584 فقره پرونده در این اداره مورد رسیدگی قرار گرفت که در آنها با متخلفین صنفی در زمینه‌های مختلف برخورد قضایی شد و متخلفین در سبزوار 15 میلیارد و 807 میلیون و 88 هزار ریال جریمه شدند.

وی تصریح کرد: این پرونده‌ها شامل 530 فقره در بخش‌های قاچاق کالا و خدمات، 44 پرونده کالا و ارز و 10 پرونده خدماتی بهداشتی و آرایشی و درمانی است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سبزوار یادآور شد: عمده تخلفات این افراد در زمینه عرضه کالای غیر بهداشتی،کم فروشی، تقلب، صادر نکردن فاکتور،کالای تاریخ گذشته، قاچاق تلفن همراه، لوازم بهداشتی، آرایشی و درمانی، سیگار قاچاق و رایانه بوده است.

ثوابی با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در بخش قاچاق کالا در سبزوار مربوط به البسه و تلفن همراه بوده است، عنوان کرد: با توجه به زیر پوشش بودن شهرستان‌های جوین، جغتای، داورزن و خوشاب در صورت صلاحدید مسئولان آنها درصورتیکه شعبه رسیدگی نداشته باشند در آنها شعبه سیار احداث می‌شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی سبزوار همچنین با اشاره به استیجاری بودن ساختمان این اداره نیز گفت: این اداره پس از گذشت 28 سال از فعالیت خود ساختمان ندارد.

ثوابی با اشاره به اینکه با پیگیری صورت گرفته قطعه زمینی به متراژ 500 متر مربع در سال 93 توسط فرمانداری، اداره راه و شهرسازی و شهرداری سبزوار به این اداره اختصاص داده شده است،تصریح کرد: تخصیص نهایی و اخذ مجوز احداث ساختمان و تأمین اعتبارات مورد نیاز آن در انتظار مساعدت مسئولان استانی است.

وی افزود: متأسفانه از زمان آغاز به فعالیت این اداره ما همواره اجاره نشین بوده‌ایم و همین امر سبب شده تا با تغییر جا و مکان شهروندان در یک بازه زمانی دچار سردرگمی شوند و این امر در ارائه خدمات به شهروندان و رسیدگی به شکایات خلل وارد می‌کند.

وی گفت: حجم کاری اداره تعزیرات حکومتی سبزوار با توجه اینکه شهرستان‌های جوین،جغتای، خوشاب، داورزن و 2 بخش ششتمد و روداب را زیر پوشش دارد بسیار زیاد و نبود ساختمان در این زمینه مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرده است.

ثوابی تصریح کرد: هم اکنون در شهرستان‌هایی که اداره تعزیرات حکومتی استقرار دارد، ساختمانی برای آن ساخته و در اختیار قرار گرفته است و سبزوار تنها شهر استان بوده که در این زمینه دارای مشکلات زیادی است.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار