رئیس کمیسیون اصل 90:
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: رشد فرهنگی موجب افزایش سرمایه اجتماعی می‌شود و باید همه در این مسیر گام برداریم.
کد خبر: ۲۵۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 09 July 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین به نقل از فارس قزوین، داوود محمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ناحیه یک اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به موضوع فرهنگ، آموزش و پرورش متولی اصلی این موضوع بوده و به لطف خداوند متعال و زحمات فرهنگیان و با وجود وجود تنگناهای مالی از این موضوع غافل نشده‌ایم.

وی افزود: رشد فرهنگی موجب افزایش سرمایه اجتماعی می شود و باید همه در این مسیر گام برداریم.

رئیس کمیسیون اصل 90 بیان کرد: حجم بالای نیازهای آموزش و پرورش و تنگناهای مالی از جمله مشکلات پیش رو است اما با پیگیری‌های صورت گرفته و تعامل مناسب با وزارت آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها سعی در برآورده کردن آن‌ها هستیم.

محمدی گفت: پیگیری مطالبات فرهنگیان از جمله پرداخت پاداش بازنشستگان، رتبه‌بندی فرهنگیان و رفع نواقص موجود در این طرح، جذب مربیان پیش دبستانی و تخصیص اعتبارات عمرانی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک استان قزوین نیز در آغاز این جلسه گزارشی درباره فعالیت‌های صورت گرفته ارائه کرد و کسب رتبه‌های برتر آموزشی از جمله ارتقای معدل کتبی نهایی، کنکور سراسری، المپیادهای علمی، مسابقات حوزه پرورشی و تربیت بدنی و جذب حداکثری اعتبارات را از جمله توفیقات کسب شده در این ناحیه ذکر کرد.

شمس‌الله غلامی فرسودگی مدارس و نیاز به احداث واحدهای آموزشی جدید را از جمله مشکلات این ناحیه ذکر کرده و خواستار توجه ویژه به این موضوع شد.

گفتنی است در پایان از محمد عرفان افشاردوست دانش‌آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بابایی که موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و جهانی روسیه در مسابقات ورزش‌های رزمی شدند، تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار