عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید امکانات اطفای حریق بیشتری در اختیار کلانشهرها قرار گیرد.
کد خبر: ۲۵۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 13 July 2016
به گزارش تابناك رضوي،حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی اظهار کرد: آتش‌سوزی برج سلمان یکی از حوادث ناگوار روزهای گذشته در شهر مشهد بود که به جهت زیانی که به مردم مشهد وارد شد، متأسف هستیم.

وی بیان کرد: پروانه و فعالیت ساختمانی برج سلمان در مدیریت گذشته شهری مشهد صادر شد و هیچ ارتباطی با مدیریت فعلی شهری مشهد ندارد البته مدیریت فعلی از ارائه پایان کار به این برج خودداری کرد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: متأسفانه نکات ایمنی در برج سلمان رعایت نشده بود و این برج با تلاش جدی و پرتوان نیروهای آتش‌نشانی شهرداری مشهد خاموش شد که متأسفانه حتی چند نفر از نیروهای آتش‌نشانی نیز مصدوم شدند و اگر حضور به‌ موقع و جانفشانی‌های آتش‌نشانان نبود آثار تخریب گسترده‌تر و حوادث ناگواری بیشتری رخ می‌داد و من به‌عنوان عضو شورای اسلامی شهر مشهد از همه این برادران قدردانی می‌کنم.

اخلاقی اضافه کرد: نکات ایمنی باید در تمام برج‌ها موردتوجه قرار گیرد البته در بحث اطفای حریق حاکمیت نیز مسئولیت‌هایی دارد و باید امکانات بیشتری را برای کلان‌شهرها در نظر گیرد زیرا برای نمونه متأسفانه حتی کلان‌شهری چون مشهد فاقد بالگرد آتش‌نشان است.

منبع: پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري مشهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار