غضنفر میرجلیلی به عنوان نایب رییس اول اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی یزد انتخاب شد.
کد خبر: ۲۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 21 April 2015
به گزارش تابناک یزد،دکتر غضنفر میرجلیلی عضو هیات علمی پیشکسوت دانشگاه یزد در انتخابات دوره هشتم اتاق بازرگانی از سوی صنعتگران، تولیدکنندگان و صادر کنندگان استان یزد به عنوان نایب رییس اول اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی یزد انتخاب شد.
وی از اعضای هیات رییسه دوره هفتم هیات نمایندگان اتاق یزد و از بنیانگذاران تعامل واقعی و عملی صنعت و دانشگاه و از موسسان مرکز علم و کار استان است.
مرکز علم و کار استان یزد در سال گذشته با امضاء تفاهم نامه بین دانشگاه و اتاق یزد فعالیت خود را در دانشگاه یزد در حوزه دفتر ارتباط با صنعت آغاز نموده و دارای شعبه های مختلف در سایر دانشگاه های استان است.
هدف از تشکیل مرکز علم و کار، رفع مشکلات بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی و حضور عملی دانشجویان علاقه مند و مستعد و استادان مربوط در حوزه های ذکر شده و در نتیجه کسب مهارت های عملی توسط دانشجویان برای جذب در بازار کار است و در حقیقت این مرکز حلقه واسط بین دانشگاه و جامعه است.
این مرکز از استادان و دانشجویانی که بتوانند مشکلات موجود استان در حوزه های فوق را مرتفع کنند و یا دانشجویانی که بتوانند پایان نامه های خود را در ارتباط با مشکلات موجود طرح کنند، حمایت می کند.
امید است با حضور دکتر میرجلیلی به عنوان نایب رییس اتاق یزد، تعامل صنعت و دانشگاه به طور جدی و عملی تحقق یابد که با توجه به کثرت بنگاه های تولیدی، اقتصادی استان یزد و با جدیت دانشگاه های استان در پرورش دانشجویان با مهارت و کارآفرین ایر امر محقق خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار