مدیر ساخت و توسعه راههای اداره راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با همکاری بسیج سازندگی و استفاده از ظرفیت فنی قرارگاه خاتم الانبیا دو پروژه مشارکتی راه روستایی در قزوین اجرا شد.
کد خبر: ۲۶۰۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 16 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، جعفر قزوینیان روز شنبه در دیدار با سردار محمدرضا شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان که در محل اداره راه و شهرسازی برگزار شد اظهارداشت: بسیج سازندگی از ظرفیت های بالقوه و تاثیرگذاری است که می تواند در اجرای پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه این نیرو در کنار کارهای فرهنگی توانسته قابلیتهای خود را در حوزه عمران و آبادانی مناطق محروم بویژه در روستاها نشان دهد و در عرصه های گوناگون موفق عمل کرده است.

قزوینیان یادآورشد: محدود بودن منابع اعتباری دولت به گونه ای است که شاید اجرای برخی پروژه ها چندین سال طول بکشد لذا استفاده از منابع مالی و تجهیزاتی بخش خصوصی در تکمیل طرحها ضروری است.

 در سال گذشته دو پروژه مشارکتی در حوزه راههای روستایی با بسیج اجرا شد و با توجه به ظرفیت های موجود می توانیم این همکاری را گسترش دهیم.

قزوینیان تصریح کرد: آسفالت راه روستایی فلار به طول 5 کیلومتر از جمله پروژه های اجرا شده توسط بسیج سازندگیدر استان است.

مدیر ساخت و توسعه راههای اداره راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: در محور روستایی چال اکبرآباد هم لوله های بتنی احداث و زیرسازی انجام شده است که با توجه به طول قابل توجه آن خوشبختانه کار بخوبی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کم بودن اعتبارات استانی می توانیم با استفاده از ظرفیت بسیج و امکانات فنی و مهندسی راه و شهرسازی کارهای بیشتری را عملیاتی کنیم.

قزوینیان عنوان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در منطقه الموت دو پروژه بزرگ و ملی جاده قزوین، الموت به تنکابن و قزوین، رحیم آباد به کلاچای را در دست اجرا دارد که بیانگر توانمندی این نهاد در اجرای کارهای عمرانی بزرگ است.

وی گفت: اگر امکان ارتباط از سوی سپاه قزوین برای استفاده از امکانات قرارگاه خاتم الانبیا در جهت محرومیت زدایی در راه های روستایی وجود داشته باشد می توانیم این محورها را مناسب سازی کنیم و به موفقیت در کار امیدوار باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار