رئیس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی با اشاره به ضرورت تغییرات در سازمان مالیاتی و تامین اجتماعی گفت: دولت باید در نظام بانکی نیز تجدید نظر کند و برای ایجاد تولید رقابتی، سود نرخ تسهیلات بانک‌ها به زیر 18 درصد درصد برسد.
کد خبر: ۲۶۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ 16 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، سید حسن حسینی با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی در صورتی که تشکل‌های بخش خصوصی از حمایت بخش دولتی برخوردار نباشند امکان پذیر نیست اظهار كرد: بخش خصوصی نیازمند حمایت 100درصدی دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی است که البته تاکنون تعملات بسیار خوبی با دستگاه‌های ذی ربط انجام شده است.

وی افزود: تا پیش از برجام اجازه ورود به برخی از کشورهای خارجی را نداشتیم اما امروز شاهد حضور سران و هیئت دیپلماسی و اقتصادی کشورهای مختلف در ایران هستیم که اتفاق خوبی است.

حسینی با اشاره به اینکه در دوران پسابرجام مشکل ورود بذر و سموم به کشور حل شده است خاطرنشان کرد: همچنان بخش دولتی ایران بزرگ و وسیع است که 12 هزار میلیارد تومان اعتبار به حقوق آنان تخصیص می‌یابد و برای پیشرفت و توسعه اقتصاد باید دولت کوچک شود.

رئیس خانه صنعت و معدن خراسان رضوی درباره توقعات تولید و صنعت کشور از دولت گفت: زمانی اقتصاد کشور سامان پیدا می‌کند که بخش خصوصی توانمند شده و اصول علمی روز دنیا در مسائل اقتصادی و فنی رعایت شده تا براساس آن تولید خود را عرضه کند.

وی با اشاره به ضرورت تغییرات در سازمان مالیاتی و تامین اجتماعی تصریح کرد: دولت باید در نظام بانکی نیز تجدید نظر کند و برای ایجاد تولید رقابتی، سود نرخ تسهیلات بانک‌ها به زیر 18 درصد درصد برسد.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار