برای ششمین بار منتشر شد ؛
ششمین شماره ماهنامه آفتاب زندگی حاوی مصاحبه هایی با احمد توکلی سیاستمدار و نیز چهره‌هایی مانند بهنوش بختیاری، منتشر شد.
کد خبر: ۲۶۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 17 July 2016
زهره ظفرنژاد ، مدیر اجرایی ماهنامه آفتاب زندگی به خبرنگار تابناک رضوی افزود: «گفت و گوی متفاوت و خواندنی آفتاب زندگی با دکتر احمد توکلی پیرامون سبک زندگی خانوادگی و همچنین پرونده ای با موضوع کالای ایرانی و جایگاه آن در خانواده ایرانی  از بخش های خواندنی و جذاب این شماره از مجله است.

از احمد توکلی تا بهنوش بختیاری در مجله آفتاب زندگی

ظفرنژاد خاطر نشان کرد: همچنین گفت و گوی اختصاصی با بهنوش بختیاری پیرامون حمایت از کالای ایرانی و روایت زندگی محمد سعید فیصل ،کار آفرین برتر و مدیر عامل شرکت چای شاهسوند  و همچنین مصاحبه با روحانی داستان نویسی که سوژه های شهری برایش جذابیتی ندارد از دیگر موضوعات مطرح شده در این ماهنامه است.
 وی یادآور شد: گزارشی پیرامون قلیان و ده ها مطلب متنوع، جذاب ،جدول و سرگرمی و نکات خانه داری و آشپزی به شماره جدید این نشریه اختصاص یافته است.
ظفرنژاد خاطر نشان کرد: این نشریه هرشماره را به یک خانواده تقدیم می کندو شماره ششم را  به شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و خانواده بزرگوارشان تقدیم شده است.
 وی افزود: علاقه مندان جهت تهیه این نشریه می‌توانند به دکه های مطبوعاتی‌ سراسرکشور مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 32290733-051 (امور مشترکین نشریه) تماس بگیرند.  
 مدیر اجرایی ماهنامه آفتاب زندگی ادامه داد: همچنین علاقه مندان برای تهیه نسخه الکترونیک مجله می توانند به نشانی الکترونیکی آن مراجعه کنند.
 گفتنی است، این نشریه با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی حجت الاسلام علی اکبرسبزیان، فعال فرهنگی حوزه علمیه، منتشر شده است که در آن « سبک زندگی  و خانواده» را در کنار دیگر مسائل فرهنگی و اجتماعی روز، محور بحث قرار داده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار