مسئول ستاد مردمی گناباد در بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم این شهرستان تاکنون شش میلیارد ریال برای حرمهای مطهر ائمه معصوم(ع) در عتبات عالیات کمک کرده اند.
کد خبر: ۲۶۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 21 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، عبدالجواد سمائی با بيانت اين مطلب، گفت: بر این اساس هزار و 140 عدد خشت طلا از 1383 تاکنون برای گنبد و ایوانهای حرمهای شریف ائمه معصوم(ع) در سامرا اهدا شده است.

وی ادامه داد: 200 میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون در گناباد برای بازسازی عتبات کمک شده و امیدواریم با توجه به استقبال خیران گنابادی این میزان تا پایان امسال به یک میلیارد ریال افزایش یابد.

مسئول ستاد مردمی گنماباد در بازسازی عتبات عالیات گفت: همچنین 50 درصد طلاکاری گنبدهای حرمهای امام علی، امام موسی کاظم و امام حسن عسگری علیهمالسلام توسط استادکاران گنابادی انجام شد.

وی افزود: کامیونداران گنابادی نیز 100 محموله سنگ و سیمان به عتبات عالیات منتقل کرده اند و 250 نفر از استادکاران و کارگران این شهرستان در اجرای پروژه های عمرانی کربلا، نجف ، کاظمین و سامرا مشارکت داشتند.

مرکز شهرستان 81 هزار نفری گناباد در فاصله 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است. این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و کاخک، سه شهر شامل گناباد، بیدخت و کاخک و همچنین 106 روستا است. 34 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار