فرماندار شهرستان البرز گفت: با همکاری متقابل شهرداران و شوراها توسعه شهری را با ارائه خدمات رفاهی و مدیریت منسجم با جدیت در شهرستان البرز پیگیری می کنیم.
کد خبر: ۲۶۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 28 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، رضا عسگری در مراسم معارفه شهردار بیدستان که در سالن امام علی این شهر برگزار شد اظهارداشت: انتخاب مدیران توانمند برای مدیریت شهری می تواند توسعه و عمران را با سرعت بشتری محقق  کند.

عسگری تصریح کرد: در شهرستان البرز در سالهای اخیر شاهد تحول قابل توجهی در حوزه مدیریت شهری هستیم اما موفقیت در کار نیازمند مشارکت همه مردم و تعامل منطقی مدیران دستگاههای اجرایی، شوراها و شهرداری است.

فرماندار البرز گفت: خوشبختانه همکاری مدیران شهری و استانی در این شهرستان مطلوب است و با تقویت این همکاری می توان به موفقیت های بیشتر و ارائه خدمات شهری مناسب به مردم امیدوار بود.   

                        

مرتضی ململی شهردار جدید بیدستان هم در این مراسم اظهارداشت: با همدلی و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و دیگر همکاران در دولت تدبیر و امیدتلاش می کنیم آنچه که لایق و درخور شهروندان است به طور مناسبی فراهم و رضایت شهروندان را جلب کنیم.

در ادامه سلمی پور رئیس شورای اسلامی شهر بیدستان ضمن تقدیر از خدمات رضا طاهری شهردارسابق و موسی زاده سرپرست شهرداری گفت: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامگذاری شده باید در راستای رشد و توسعه و عمران گام برداریم تا رفاه و آسایس شهروندان فراهم شود.

وی بیان کرد: شورای اسلامی شهر بیدستان بر اساس رسالت ذاتی خود با تدبیر و برنامه ریزی در مسیر توسعه همه جانبه شهری، ایجاد زیرساخت های مالی سودآور و جذب سرمایه گذار و انجام امور زیربنایی برای تحقق شهری سالم باتوجه به ظرفیت های فرهنگی و ورزشی حرکت می کند.

وی گفت:تکریم ارباب رجوع و توجه به شعائر مذهبی، نقشه راهی جهت تحقق نیازهای شهروندان است و در دوره جدید هم برای توسعه و آبادانی شهر تلاش خواهیم کرد.

رئیس شورای اسلامی بیدستان گفت: شهر بیدستان از لحاظ موقعیت جغرافیایی خاص خود دارای پتانسیل زیادی است و با قرار گرفتن درمسیر  شهرهای صنعتی، وجود ظرفیت کشاورزی، باغات، مزارع و دسترسی به راههای مواصلاتی مهم کشور جایگاه خوبی برای توسعه دارد.

وی یادآورشد: با عزم جدی شورای شهر و شهرداری با تدوین برنامه های عمرانی، کشاورزی، ورزشی چشم انداز روشنی را برای توسعه شهربیدستان ترسیم کرده ایم که امیدواریم با کمک سایر مسئولان و مردم آن را اجرایی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار