نماینده سابق بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان باعث خسران و ضرر مردم در جریان مشکلات به وجود آمده برای شرکت پدیده شدند.
کد خبر: ۲۷۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 03 August 2016

به گزارش تابناک رضوی، موسی الرضا ثروتی با بیان این مطلب، اظهار کرد: آقایان مسوول می توانستند همین تصمیم امسال را سال ٩٣ بگیرند تا هم مردم سرگردان نشوند و هم ارزش پروژه اینقدر افت نکند.

وی تاکید کرد: ابتدا قرار بود همین اقدامات طی سه ماه انجام شود اما با تعلل و دعواهای آقایان این امر بیش از دو سال به طول انجامید.

نماینده سابق بجنورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در تهران و مشهد برای حل مشکل پدیده بیان کرد: در جلسات برگزار شده در وزارت کشور آقای خنداندل معاون وزیر، ارزش پدیده را در آن برهه زمانی حدود ١٢ هزار ملییارد تومان ارزیابی کردند و گفتند پولی که از مردم گرفته شده حدود دو هزار میلیارد تومان بوده است و قرار بود سازمان حسابرسی سریعا به مساله رسیدگی کرده و نتیجه را اعلام کند اما بعد از یکسال و نیم به جلسه آمدند و گفتند که هیچ کاری انجام نشده است.

ثروتی با اشاره به ارسال حدود ٣٠٠ نامه به وزارتخانه ها و نهادهای مختلف در خصوص مشکل پدیده تصریح کرد: در همین زمینه ۶ سوال از وزرای کشور و راه و شهرسازی در مجلس انجام شد و یک مورد استیضاح وزیر هم در جریان بود. هم اکنون نیز پیگیری نمایندگان در خصوص بازگشت پدیده به روزهای اوج خود بسیار مهم است .
وی با تاکید بر اعطای اختیارات کافی به هیات مدیره جدید افزود: هیات مدیره جدید اگر اختیارات لازم را برای جذب سرمایه گذار و شروع پروژه نداشته باشد تغییر چشمگیری در پدیده رخ نخواهد داد.
ثروتی با اظهار تردید در خصوص حل مشکل مجوزها و پروانه های دولتی گفت: مسوولان پدیده باید تمام مجوزها و پروانه های اخذ شده را منتشر کرده و به اطلاع مردم برسانند وگرنه در صورت تغییر دولت و مسوولان مجددا همین مشکلات گریبان پدیده را خواهد گرفت.

منبع: عصر هشتم

برچسب ها: پدیده ، پدیده شاندیز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار