عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مطرح کرد:
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بر لزوم رفع مشکل مسکن خانواده های دارای چند معلول در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 03 August 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، شهاب نادری با اشاره به اهداف تشکیل سازمان بهزیستی، انجام و ارائه خدمات مددجویی، کاهش و پیشگیری آسیب های اجتماعی، افزایش رفاه مردم و مددجویان و ... را از جمله این اهداف برشمرد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: مردم از بدو تولد تا سالمندی با سازمان بهزیستی در ارتباطند و از خدمات مختلف آن بهره مند می شوند.

نادری با بیان اینکه وجود آسیب های اجتماعی شایسته این مردم نیست، خواستار توجه بیشتر رئیس سازمان بهزیستی به مردم استان و فراهم کردن زمینه لازم برای خدمات دهی به آنان شد.

وی تجهیز و راه اندازی مرکز نگهداری بیماران ذهنی و اعصاب و روان، ایجاد مرکز توانبخشی کاملا یارانه ای برای معلولین، ساماندهی مسکن خانواده های دارای چند معلول و بهبود معیشت کارکنان بهزیستی استان را از رئیس سازمان بهزیستی کشور مطالبه کرد.

نادری اشاره ای به معنای واژه بهزیستی به معنای بهتر زیستن داشت و افزود: بر اساس فرموده امام خمینی (ره) خدمت به معلولین، خدمت به رسول خداست و مقام معظم رهبری نیز در این خصوص تاکید دارند.

وی همچنین با اشاره به تاریخ تشکیل سازمان بهزیستی، گفت: این سازمان با مشارکت های مردم در راستای کمک به قشر محروم و با اهداف انجام خدمات حمایتی، کاهش آسیب های اجتماعی و گسترش مشارکت نهادهای مردمی تشکیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار