کد خبر: ۲۷۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 04 August 2016
به گزارش تابناک یزد، وزیر کشور در نخستین برنامه رسمی خود در استان یزد با حضور در یکی از مجتمع‌های صنعتی استان از این واحد بازدید کرد.
عبدالرضا رحمانی فضلی دقایقی قبل با استقبال استاندار یزد، مسئولان سپاه الغدیر استان، معاونان استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان ارشد استان یزد وارد فرودگاه شهید صدوقی(ره) شد و در نخستین برنامه خود به کارخانه "الکترو کویر یزد" رفت.

وی در بازدید از این کارخانه و گفت‌و‌گو با مدیران کارخانه در جریان برنامه‌های این مجتمع صنعتی یزد و همچنین مشکلات و ظرفیت‌های اقتصادی این واحد و همچنین مشکلات اقتصادی استان یزد قرار گرفت.

وزیر کشور با اشاره به اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید بر روی ظرفیت های داخلی تکیه کرد، نسبت به رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کشور و استان یزد تاکید کرد.

مدیران این مجتمع صنعتی هم در این مراسم که استاندار یزد، معاونان استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استان یزد وزیر کشور را همراهی می‌کردند، توضیحاتی در ارتباط با روند کار و فعالیت این واحد صنعتی ارائه کردند.

شرکت الکتور کویر با هدف کمک به تحقق اهداف خودکفایی، بی نیازی، اعتلا و ارتقای قابلیتهای صنعتی کشور و به منظور انجام خدمات طراحی، فنی و ساخت انواع تابلوهای برق فشار متوسط و فشار ضعیف از سال 1361 در شهرستان یزد تاسیس شده است.

همزمان نیز با احداث کارخانه‌ای در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع در شهرک صنعتی خضرآباد یزد و با 10 نفر پرسنل فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر پس از 34 سال از فعالیت آن، این شرکت با 450 نفر پرسنل در کارخانه ای به مساحت 28 هزار مترمربع با زیربنای صنعتی و با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود شامل دستگاه های تمام اتوماتیک سی ان سی، سالن خط رنگ الکترواستاتیک، خطوط تولید و موارد مختلف دیگر در حال فعالیت است.

وزیر کشور امروز همچنین از یک مجتمع خدمات گردشگری در استان یزد بهره‌برداری کرده و در نشست اقتصاد مقاومتی استان یزد هم حضور پیدا می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار