استاندار قزوین با حضور در ورزشگاه شهید بابایی قزوین در جریان روند برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دوگ موهاپکیدو قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ 05 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی استاندار و هیئت همراه روز جمعه از محل استقرار هیئت های ورزشی استان در محل استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان بازدید کرد.

همتی همچنین از رقابت های ملی کونگ فو جام ریاست جمهوری در قزوین و رقابت های دوگ مو هاپکیدو قهرمانی کشور در سالن شهید بابایی قزوین بازدید کرد.

فریدون همتی به همراه داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استان در مراسم رقابت های کونگ فو جام ریاست جمهوری با عنوان یادواره شهید بابایی در قزوین حاضر شد و در جریان روند برگزاری این مسابقات قرار گرفت.
 
این رقابت ها در سه رده سنی پیشکسوتان و یک رده بزرگسالان در بخش اجرای فرم در قزوین در حال برگزاری است و ۲۷ تیم با ۲۳۰ کونگ فو کار از سراسر کشور در قزوین رقابت های خود را آغاز کرده و برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در سالن شهید بابایی قزوین با هم رقابت می کنند.

نفرات برتر در جام ریاست جمهوری، یادواره شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی به رقابت های جهانی امسال در ایتالیا اعزام می شوند.

 استاندار و هیات همراه با حضور در سالن ۲۲ بهمن  از رقابت های دوگ مو هاپکیدو قهرمانی کشور در قزوین بازدید به عمل آورد.

اولین دوره این رقابت ها در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان و با شرکت بیش از ۱۵۰ ورزشکار و به میزبانی قزوین در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار