رئيس پليس آگاهي استان يزد اعلام کرد:
رئيس پليس آگاهي استان يزد از کشف سه تن لوازم آرايشي بهداشتي خارجي قاچاق با برچسب تقلبي "شبنم" خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 25 April 2015
به گزارش تابناک یزد،سرهنگ" عليرضا خالقي" درباره اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالاي خارجي و فاقد مجوز گمرکي، ماموران پليس آگاهي از فعاليت فردي در خصوص واردات کالاهاي خارجي قاچاق (لوازم آرايشي و بهداشتي) مطلع شدند.
وي ادامه داد: به همين منظور تحقيقات لازم در اين زمينه آغاز شد و ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره آگاهي ضمن هماهنگي با مقامات قضائي، فرد مورد نظر به هويت "م.ر" را دستگير کردند.
خالقي افزود: ماموران پليس پس از انجام بازجويي و مطلع شدن از نشاني محل دپوي اين کالاها، به انبار مورد نظر رفته و در بازرسي از اين انبار بيش از سه تن انواع کالاهاي آرايشي و بهداشتي خارجي و فاقد مجوز گمرکي را کشف کردند.
وي ارزش محموله کشف شده را پنج ميليارد ريال بيان کرد و گفت: با توجه به اينکه تمامي کالاهاي کشف شده داراي برچسب "شبنم" بودند ماموران پليس تحقيقات بيشتر در اين زمينه را نيز آغاز کردند.
سرهنگ خالقي افزود: با تحقيقات عوامل آگاهي و اعتراف متهم، مشخص شد تمامي اين کالاهاي کشف شده تاريخ گذشته و فاسد مي باشد و متهم با چاپ برچسب هاي تقلبي قصد توزيع گسترده اين لوازم آرايشي و بهداشتي را در بازار داشته است.
رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان با بيان اينکه متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شده است يادآور شد: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشابه، مراتب را از طريق تلفن 110 به اطلاع پليس برسانند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار