تریبون جشن خبرنگار در استان قزوین هر سال فرصت خوبی برای مسؤولان است تا مانند هرسال شعار بیمه و رفع معیشت خبرنگاران را تنها در همان حد شعار باقی نگه داشته و خبرنگاران را به صبر بیشتر فرا بخوانند.
کد خبر: ۲۷۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲ 07 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، بیمه و معیشت دو مشکل حل نشده برای بسیاری از خبرنگاران استان قزوین بوده که در سایه کم‌توجهی مسؤولان مربوطه این موانع اکنون سبب گلایه اصحاب رسانه شده است.

قول‌های مکرر مسؤولان متولی برای مرتفع‌‌سازی مشکل بیمه هنوز همچنان در حد وعده و وعیده به قوت خود باقی است و اینجا این خبرنگاران هستند که در‌ گیر و دار این مشکلات هنوز چشم امید به یاری مسؤولان مربوطه دوخته‌اند.

بر پایه این گزارش، نگاه خبرنگاران معطوف به مشکل حل نشده بیمه نیست و موانع دیگری نیز در این مسیر پرفراز و نشیب سد راه قرار دارد که از این جمله می‌توان به عدم وجود امکانات رفاهی و خدماتی برای خبرنگاران اشاره کرد که امروز می‌بینیم تمام کارکنان دولتی به نوبه خود از امکانات رفاهی و خدماتی برخوردار هستند اما قشر زحمتکش خبرنگاران از حداقل‌ترین‌ها برای پاسخگویی به نیازهای خانواده خود محروم هستند و پاسخ مسؤولان نیز هیچ‌گاه مایه دلگرمی برای آن‌ها نبوده است.

هر سال روز خبرنگار مسؤولان زیادی از پشت تریبون جشن خبرنگار وعده‌های خوش آب و رنگی می‌دهند و اصحاب رسانه نیز به راحتی این وعده‌ها را باور می‌کنند اما همین که هفته خبرنگار به پایان می‌رسد باز دهان سوخته و آش نخورده خبرنگاران باقی می‌ماند تا سال بعد و این وعده و وعیدهای هرساله مسؤولان چیزی جز از سر خود وا کردن نیست چراکه گره کار خبرنگاران هیچ‌گاه به معنای واقعی باز نشده و نمونه آن همین بیمه ناچیز و محدودی است که متولیان فرهنگ و ارشاد اسلامی از آن شانه خالی می‌کنند و پاسخی جز وعده و وعید و دعوت خبرنگاران به صبر بیشتر ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار