مدیر کل روابط عمومی پدیده:
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده با اشاره به اینکه هیئت مدیره ضریب تعدیل سهام را 3.577 اعلام کرده است، گفت: به زودی شاهد رشد قیمت سهام پدیده خواهیم بود.
کد خبر: ۲۷۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 07 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، دکتر علی حامد مقدم با بیان این مطلب، اظهار کرد: شرکت آمادگی دارد بلافاصله بعد از تعدیل سهام تالار مبادله پایاپای سهام را باز کند، منتها این اقدام تایید سازمان بورس را هم می طلبد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در حال حاضر بورس در حال همکاری و همراهی است اما این پروسه نیاز به زمان دارد.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده اظهار کرد: هیات مدیره ضریب تعدیل سهام را 3.577 اعلام کرده است و البته معتقدیم این قیمت حداقلی سهام است و با شروع پروژه، قیمت رشد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تصمیمی مبنی بر بازگشایی دفتر کارگزاری سهام در استان ها گرفته نشده است، عنوان کرد: در حال مذاکره با بورس در راستای تعریف شرایط خاصی برای سهامداران پدیده هستیم، البته ترجیح بر این است که این شرایط نزدیک به همان شرایط بورس باشد.

حامد مقدم با بیان اینکه در حال اخذ مجوز پایان کار برای مرکز خرید پدیده هستیم، ادامه داد: شرکت آماده واگذاری واحدهای تجاری براساس برنامه تنظیم شده است، اما به نظر می رسد در آینده نزدیک، قیمت ها به نفع مجموعه باشد تا شرایط فعلی.

وی خاطرنشان کرد: پروسه جذب سرمایه گذار اگر بخواهد حرفه ای انجام شود بسیار طولانی است، چرا که تحقق این مهم جلسات متعدد کارشناسی با تیمهای طرفین، مقایسه سرمایه گذاران با هم و لحاظ شرایط محیطی و محاطی را می طلبد و قریب به دو ماه است که دکتر شوشتری و هیات مدیره پدیده در این زمینه در حال فعالیت هستند.

وی در خصوص زمان بازشدن نقل و انتقالات نیز گفت: از لحاظ اقتصادی بهتر است باز شدن نقل و انتقال بعد از آغاز عملیات اجرایی پروژه و همراه با تبليغات تلويزيوني انجام گیرد، اما در عمل مجبوریم برخی موارد مثل انتظار سهامداران را در نظر بگیریم و در این شرایط برخی تصمیمات مطابق واقعیت موجود خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار