مسئولان جهاد دانشگاهی برای فرار از قانون لغو مجوز کنسرت اقدام به برپایی کنسرت خصوصی و برگزاری کلاس آموزش موسیقی در فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد نمود.
کد خبر: ۲۷۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 08 August 2016

به گزارش تابناک رضوی، ماه‌ها می‌گذرد و موضوع برگزاری کنسرت در خراسان رضوی به موضوعی جدی در سطح استان مبدل شده است؛ در این میان اقلیتی هستند که به برگزاری کنسرت و آزادی‌ تاکید دارند و اکثریتی که با پیروی از دستور دادستان مشهد و مسئولین قضایی استان رای به لغو کنسرت‌ها میدهند.

بنا به آنچه که مسئولین قضایی استان بدان تاکید دارند، جلوگیری از برپایی کنسرت‌ها تا زمانی که در چهارچوب خاص مشخص نشود، ادامه دارد.

با این حال چند کنسرت در سطح استان لغو شود و مسئولین استانی با تبعیت از دستور مقام قضایی تا مشخص شدن سازو‌کار مناسب برای برگزاری کنسرت دست نگاه داشتند.

با این وجود برپایی کنسرت خصوصی در فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد برای همه جای سوال داشت! اینکه جهاد دانشگاهی مشهد چگونه می‌تواند حکم قانونی مسئولی قضایی استان را دور بزند.

با تمام تاکیدات نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، بازهم معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مشهد رویه خود را پیش گرفته است.

شاید این گفته از جانب مسئولین فرهنگی جهاد دانشگاهی مشهد مطرح شود که این کنسرت خصوصی توسط هنرجویان، اساتید و خانواده‌هایشان برگزار شده است ولی به طور حتم قانون حکمی قطعی در مقابل اینگونه اقدامات خواهد داشت.

گفتنی است این کنسرت در آستانه سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، عصر روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه ۱۳۹۵ در تالار فردوسی فرهنگسرای جهاد دانشگاهی برگزار شد و از ورود خبرنگاران به این محفل ممانعت به عمل آمد.

آنچه که قانون و دستور قوه قضاییه است، تمامی کنسرت‌ها در سطح خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی و با ایجاد ساز و کار‌های مناسب ممنوع خواهد بود و جهاد دانشگاهی نمی‌تواند در قالب محافل خصوصی و خودمانی اقدام به برگزاری کنسرت کند و بر این باور باشد که این گونه اقدامات رسانه‌ای نخواهد شد.

منبع: صبح توس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار