آیین افتتاح پایگاه بسیج آستان قدس رضوی با حضور قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی و فرمانده سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵ 10 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، در این برنامه که در مسجد سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام خمینی(ره) آن را در ایران اسلامی غرس کرد و جوانان انقلابی ما آن را با خون خود آبیاری کردند و در حال حاضر، این درخت به ثمر نشسته، صدای این انقلاب در کشورهای دیگر شنیده می‌شود و تفکر انقلابی و بسیجی در شرف جهانی‌شدن است.

سیدمرتضی بختیاری در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه بدنه و کارکنان آستان قدس رضوی همگی عاشقان ائمه اطهار(ع) بوده و عاشقان ائمه، عاشقان ولایت هستند و عاشقان ولایت اجازه نخواهند داد امر ولی زمانشان زمین بماند و برای تحقق این مهم، تشکیل پایگاهی برای برنامه‌ریزی و مراقبت از این امر اجتناب‌ناپذیر است.

وی بابیان این مطلب که باید اندیشه بسیجی را در محیط کار خود اجرایی کنیم، افزود: پشتوانه تفکر و اندیشه بسیجی، اراده و خواست خداست و چنانچه فرد کارش را برای خداوند خالص کند، به اندیشه و تفکر بسیجی عمل کرده است.

بختیاری در پایان سخنان خود تأکید کرد: امروز با کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با نظر ویژه تولیت معزز آستان قدس رضوی، پایگاه بسیج آستان قدس رضوی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت رضوی گفت: همه ما در هرجایی که خدمت می‌کنیم، به دنبال اهداف سازمان و یگان خدمتی خود هستیم و در نگاهی بلندتر و عالی‌تر یک کارمند در تفکر بسیجی پیگیر تحقق اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به این مطلب که ایجاد آمادگی‌های فرهنگی و مذهبی بر عهده پایگاه‌های بسیج در ادارات است، افزود: بسیجیان همیشه باید از بصیرت و نگاه فرهنگی دقیق‌تری برخوردار باشند و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند همه ایرانیان بسیجی هستند، اما برای همبستگی بیشتر و نظم بهتر باید برای انجام کارها پایگاه تشکیل داد و ان‌شاءالله پایگاه بسیج آستان قدس رضوی در آینده نزدیک یکی از بهترین پایگاه‌های فرهنگی بسیج خواهد بود.

در پایان این مراسم بسیجی جانباز؛ رحمان کاتب به‌عنوان فرمانده پایگاه بسیج آستان قدس رضوی معرفی شد و حکم خود را از فرمانده سپاه امام رضا (ع) و قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی دریافت کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار