در فرهنگسرای انتظار برگزار شد:
بیش از 90 بانوی جوان و نوجوان مسجدی از سراسر مشهد در فرهنگ سرای انتظار گردهم آمدند و آموزه های خود را در قالب تئاتر به رقابت گذاشتند.
کد خبر: ۲۷۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶ 11 August 2016

به گزارش تابناک رضوی، گروه های تئاتر بانوان مسجدی ظهر امروز در سالن اجتماعات فرهنگ سرای انتظار توانایی ها و هنر خود را به نمایش گذاشتند و با یکدیگر رقابت کردند.

سید سجاد جلینی، مدیر فرهنگ سرای انتظار در ابتدای این مراسم به اهداف جشنواره مسجدی ها اشاره کرد و گفت: بخشی از ظرفیت جوانان مسجدی بانوان هستند و مساجد باید بتوانند بخشی از فضای فرهنگی خود را به عنوان پاتوق های فرهنگی بانوان اختصاص دهند.

وی با اشاره به استعدادهای بالای هنری که در میان بانوان نادیده گرفته می شود، ادامه داد: از ظرفیت بانوان می توان بیشتر و بهتر در انتقال مفاهیم فرهنگی بهره برد.

دبیر جشنواره مسجدی ها با بیان اینکه هدف ما از برگزاری این گردهمایی، بازیگرپروری نیست، افزود: می خواهیم مساجد به این سطح از توانمندی دست یابند که برای انتقال مفاهیم فرهنگی بتوانند از ابزارهای هنری استفاده کنند و در استفاده از آن خودکفا باشند.

در این مراسم بیش از 90 نفر از دختران نوجوان و جوان مسجدی در قالب 10 گروه تئاتر حضور یافتند و مربیان و داوران تئاتر، توانمندی آن ها را ارزیابی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار