تیم های فوتبال پیکان واستقلال تهران در ورزشگاه شهر قدس درهفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
کد خبر: ۲۷۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 11 August 2016
تیم های فوتبال پیکان واستقلال تهران در ورزشگاه شهر قدس درهفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش تابناک ایلام، این دیدار درحالی برگزار شد که شاگردان منصوریان باکسب یک امتیاز از سه بازی گذشته خود در رده ی پانزدهم جدول قرار دارند، درمقابل پیکان بعد از شکست هفته گذشته برابر تراکتور سازان، به دنبال کسب سه امتیاز در این دیدار بود.

دوتیم باتوجه به وضعیت خود در جدول رده بندی ازهمان ابتدا سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه ها داشتند،دردقیقه 13 ضربه خطرناک ماهان رحمانی با برخورد به مدافعان استقلال به بیرون رفت،در25 دقیقه ابتدایی بازی پایاپایی از دوتیم شاهد بودیم،دقیقه 29 ضربه سرجابرانصاری بااختلاف نسبتا زیادی از کناردروازه احمدی به بیرون رفت،دقیقه 33 ضربه سرعلی قربانی با اختلاف کمی ازکنار دروازه حریف بیرون رفت،دردقیقه 39 پاس درعمق بازیکنان پیکان به مرتضی آقاخان رسید و این بازیکن درمصافی تک به تک با رحمتی توانست دروازه استقلال را باز کند،درادامه موقعیت های خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد واین نیمه با برتری تک گله پیکان به پایان رسید.

درابتدای نیمه دوم توپ بیشتر درمیانه های میدان درجریان بود،دردقیقه 62 وریا غفوری در یک فرار درمحوطه جریمه پیکان نتوانست دروازه این تیم راباز کند،در دقیقه 65 ضربه سر خطرناک سیاوش یزدانی توسط مهدی رحمتی مهارشد،با ادامه حملات استقلال، در دقیقه 82 روی یک ارسال بلند بهنام برزای با یک ضربه پا دروازه رحمان احمدی را باز کرد، تا بازی در دقایق پایانی با حساسیت بالایی دنبال شود،درادامه استقلالی ها حملات پیاپی وخطرناکی روی دروازه پیکان ایجادکردند،اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

باتصمیم منصوریان،رحمتی، رابسون، مگویان، غفوری، یعقوب کریمی، ابراهیمی، رحمانی، حیدری، انصاری، رضایی و قربانی یازده بازیکن استقلال دراین میدان بودند.

برای تیم پیکان رحمان احمدی،امیرحسین صادقی،یزدانی،مرتضی آقاخان،آرمان حسینی،بارانی،ابراهیمی، نعمتی،گاودین منشا،مهدی شیری وماهان رحمانی  در ترکیب ثابت قرار گرفتند.

شایان ذکر است استقلال درهفته پنجم این رقابت ها بعد از چند هفته تعطیلی لیگ به مصاف ماشین سازی خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار