مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: جشن میلاد هشتمین آفتاب امامت و ولایت در بیش از ۱۷۸ امامزاده و بقعه متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 13 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در این باره اظهار کرد: مردم استان قزوین با جمع شدن در حرم‌های مطهر ۱۷۸ امامزاده، مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی و آذین بندی و پخش شیرینی و شربت، روزفرخنده و مبارک ولادت امام رضا (ع) را جشن می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه ما با عنوان مراسم جشن بزرگ میلاد امام مهربانی‌ها حضرت امام رضا (ع) و بزرگداشت آستان مقدس امامزاده حسین (ع) با حضور خادمان و پرچم متبرک آستان قدس رضوی در استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین تصریح کرد: مراسم جشن بزرگ امام مهربانی‌ها حضرت امام رضا (ع) روز شنبه بیست‌وسوم مردادماه سال‌جاری همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت استان تهران سخنرانی خواهند کرد و شعرخوانی نیز توسط صابر خراسانی انجام می‌شود.

حجت الاسلام عادل یادآور شد: همچنین در این مراسم، آئین عقد ۸ زوج قزوینی با حضور خادمان بارگاه منور رضوی در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار