مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره مندی 21 روستای استان در هفته دولت از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 14 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، اسماعیل مفرد بوشهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: 21 روستای فاقد گاز استان قزوین طی هفته دولت از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
وی ادامه داد: روستاهای بهره مند از نعمت گاز شامل شهرستان های آوج 10 روستا، تاکستان 8 روستا، قزوین 2 روستا و بوئین زهرا نیز یک روستا هستند.
وی اضافه کرد: با بهره مندی روستاهای یاد شده از نعمت گاز طبیعی یک هزار و 912 خانوار به تعداد مشترکان گاز استان افزوده می شود.
به گفته بوشهری، برای بهره مندی این تعداد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی 133 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: در هفته دولت همچنین کلنگ اجرایی گازرسانی به 76 روستای استان نیز به زمین زده می شود.
وی با اشاره به بهره مندی 311 روستای استان از نعمت گاز طبیعی، گفت: براساس پیش بینی های به عمل آمده از امسال تا پایان کار دولت تدبیر و امید 139 روستای دیگر به تعداد مشترکان گاز استان افزوده خواهد شد.
بوشهری در پایان اضافه کرد: با افزوده شدن این تعداد روستا، 44 درصد از کل روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار