مدیر عامل مخابرات خراسان رضوی گفت: هم اکنون 40 سرویس مخابراتی برای خدمات دهی به مشترکان این استان فعال است.
کد خبر: ۲۷۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 15 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، محمد سالاری یکشنبه شب در مراسم اهدای برندگان قرعه کشی مشترکین وفادار ADSL در خراسان رضوی، بیان کرد: مخابرات این استان در سه بخش تلفن ثابت، تلفن همراه و شبکه اینترنت پرسرعت خدمات دهی می کند.
وی اظهار کرد: سرویس 2000 برای پرداخت قبوض تلفن ثابت، سرویس 2017 برای پاسخگویی به سوالات پیرامون تلفن ثابت، سامانه 2020 برای پشتیبانی شبکه اینترنت و سامانه 9990 برای پاسخگویی به سوالات تلفن همراه از جمله سرویس های مخابراتی خراسان رضوی به شمار می روند.
وی گفت: مخابرات خراسان رضوی هم اکنون به چهار میلیون تلفن همراه اول، دو میلیون و 500 هزار تلفن ثابت و 300 هزار مشترک پرسرعت اینترنت خدمات رسانی می کند.
سالاری افزود: در سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع)، 280 هزار مشترک تلفن همراه در حرم مطهر رضوی پوشش دهی شده و بیش از 9.5 گیگ اینترنت پرسرعت مخابرات ارائه شد.
وی اظهار کرد: تفکیک ترافیک مشترکان درون کشور و خارج از کشور برای کاهش هزینه ها و همچنین افزایش سرعت و دسترسی مشترکین به نرم افزار و سرویس های مربوطه از اقدامات در حال انجام مخابرات این استان است.
وی گفت: افزایش کیفیت، کاهش هزینه ها و افزایش سرویس دهی از برنامه های مخابرات خراسان رضوی برای ارتقای خدمات رسانی به شمار می رود.
در این مراسم شش جایزه 500 میلیون ریالی و دو جایزه 250 میلیون ریالی به مشترکین وفادار اینترنت پرسرعت ADSL در خراسان رضوی که در قرعه کشی برگزیده شده بودند، اهدا شد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار