رئیس اداره مخابرات گنبدکاووس:
رئیس اداره مخابرات شهرستان گنبدکاووس از اجرای 17 طرح کافوی نوری با هدف تقویت و ارتقای کیفیت خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در مناطق مختلف شهر گنبدکاووس خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 15 August 2016
رمضان خسروی با بیان اینکه اجرای این طرح ها سبب تقویت خطوط 10 هزار مشترک تلفن ثابت و فعال شدن پنج هزار پورت اینترنت پرسرعت (ADSL) می شود، افزود: از این طرح ها، سه طرح به بهره برداری رسیده، عملیات نصب تجهیزات 9 طرح دیگر تمام شده و بقیه نیز در مرحله شروع عملیات اجرایی است. 

وی به میزان اعتبار اجرای این طرح ها به دلیل جمع بندی نشدن آن اشاره نکرد اما گفت: این طرح ها بیشتر در نقاطی از شهر گنبدکاووس که از امکانات مخابراتی ضعیف برخودارند، درحال اجرا است.

خسروی اضافه کرد: در حال حاضر 18 هزار پورت اینترنت پرسرعت با حدود 13 هزار مشترک و افزون بر یکصد هزار خط تلفن ثابت درگنبدکاووس فعال است.

وی با اشاره به طرح های افتتاحی اداره مخابرات در هفته دولت امسال، تصریح کرد: دراین ایام هشت طرح توسعه ای مخابرات ازجمله اجرای 17 نقطه فیرنوری موبایل برای اینترنت 3G یا نسل سوم اینترنت، دو طرح فیبرنوری و توسعه پنج مورد شبکه کابل مخابرات در مرکز انقلاب به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره مخابرات گنبدکاووس یادآور شد: برای عملیات اجرایی این هشت طرح مبلغ 10 میلیارد و 625 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات هزینه شده است.

شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت و پنج هزار 71 کیلومتر مربع وسعت درشرق استان گلستان واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار