روابط عمومی بانک صادرات ایران روز گذشته با صدور اطلاعیه ای زمان آغاز پرداخت های این مرحله را ازابتدای شهریورماه تا سقف ٥٠٠ میلیون ریال و براساس شماره سمت راست کد ملی طبق جدولی که منتشر شده است اعلام کرد.
کد خبر: ۲۷۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 17 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، دهم مرداد ماه جاری رئیس کل بانک مرکزی در سفر خود به مشهد و در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان وعده پرداخت دور جدیدی از سپرده های موسسه منحل شده میزان را تا  27 مرداد داد و محمدرضا عرفانی، عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات نیز در گفت و گو با خراسان رضوی تاکید کرد: براساس وعده رئیس کل بانک مرکزی و حسب برنامه ریزی های صورت گرفته، سپرده گذاران موسسه منحل شده میزان که مانده حساب آن ها تا 50میلیون تومان است می توانند از 27 مرداد ماه جاری سپرده های خود را از شعب مربوطه در بانک صادرات دریافت کنند.
درهمین باره روابط عمومی بانک صادرات ایران روز گذشته با صدور اطلاعیه ای زمان آغاز پرداخت های این مرحله را ازابتدای شهریورماه تا  سقف ٥٠٠ میلیون ریال و براساس شماره سمت راست کد ملی طبق جدولی که منتشر شده است اعلام کرد.
در بخشی از این اطلاعیه درباره دلیل تاخیر چند روزه در پرداخت ها نسبت به وعده از پیش داده شده آمده است :با عنایت به تدابیر اتخاذ شده اگر چه ارزیابی و انتقال دارایی های ثابت به طور کامل انجام نشده و با مشکلات و موانع زیادی روبه رو است و به کندی صورت می گیرد، با وجود این، در این مرحله امکان پرداخت وجه سپرده های تا مبلغ٥٠٠ میلیون ریال فراهم شد، البته به دلیل تأخیری که در دریافت اطلاعات سپرده گذاران از شرکت پشتیبان نرم افزاری طرف قرارداد تعاونی منحل شده میزان به وجود آمد پرداخت از روز دوشنبه مورخ یکم شهریور ماه امسال صورت می گیرد.

تعیین تکلیف 99درصد از تعداد کل سپرده ها و ٧٠ درصد مبلغ سپرده ها
این اطلاعیه می افزاید: سپرده گذاران بر اساس آخرین شماره کد ملی به شرح زیر و با در دست داشتن اسناد و مدارکی که دلالت برسپرده گذار بودن آن ها در تعاونی منحل شده میزان دارد و مورد تأیید هیئت تصفیه تعاونی مذکور است و قبلاً در بانک صادرات ایران افتتاح حساب کرده اند می توانند به شعب این بانک مراجعه و سپرده خود را دریافت کنند یا به عنوان سپرده گذار در بانک صادرات ایران باقی بمانندکه در این صورت از شرایط مناسب ایجاد شده برخوردار می شوند.
براساس این اطلاعیه با پرداخت این مرحله، تعداد سپرده هایی که تعیین تکلیف گردیده است حدود ٨١٩ هزار و ٩١٤ سپرده معادل ٩٩درصد از تعداد کل سپرده ها و ٧٠ درصد مبلغ سپرده هاست.
شایان ذکر است محمدرضا عرفانی، عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک صادرات پیش از این در پاسخ به سوال خراسان رضوی در این باره که در فرایند این مرحله تازه پرداخت ها، مبلغ 12 میلیون تومانی که در دوره قبل به همه سپرده گذاران بالای 40میلیون تومان پرداخت شده بود محاسبه می شود یا نه ؟گفته بود :ما به آن 12 میلیون تومان پرداخت شده با سپرده های بیشتر از 40میلیون تومان کاری نداریم و ملاک مانده حساب فعلی است. براین اساس اگر مانده فعلی 50میلیون تومان باشد می توانیم وجه سپرده گذار را در این مرحله پرداخت کنیم .
 وی تصریح کرد: تعداد نفرات مشمول این دوره حدود 40هزار نفر پیش بینی شده است که با این تعداد حساب های باقی مانده و تسویه نشده،  اندک خواهد بود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار