کد خبر: ۲۸۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 19 August 2016
تابناک / معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تحقق وعده حضور زنان در بخش های مدیریتی دولت گفت: با تحقق این وعده، به دنبال گسترش حضور زنان در بخش های مدیریتی هستیم.

شهین دخت مولاوردی در دیدار با استاندار گیلان به حضور قوی زنان در محافل مختلف اشاره و تصریح کرد: این حضور مستمر در بهبود باورها و نگاه‌های اقشار جامعه نسبت به توانمندی  زنان تأثیر بسزایی داشته است.

وی به انتظار استفاده از حضور بیشتر زنان در بخش های مدیریتی اشاره کرد و افزود: این مهم از وعده‌های رئیس جمهور بوده که تاکنون تحقق یافته و قطعاً گسترش می یابد.

پیشرفت قابل قبول پروژه های مصوب سفر رئیس جمهور به گیلان

در این دیدار استاندار گیلان نیز  به رشد مطلوب شاخص‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی و عمرانی استان اشاره کرد و گفت: در ابتدای دولت یازدهم گیلان رتبه دوم بیکاری در کشور را داشته که این شاخص در حال حاضر به نرخ متوسط کشور رسیده است.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه در بخش عمرانی استان نیز توفیقات خوبی حاصل شده است افزود: پروژه‌های مصوب سفر دولت تدبیر و امید به گیلان نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در گیلان خاطر نشان کرد : کاهش درآمد کشور در سال ۹۴ شرایط سختی را برای دولت فراهم کرد که در سال ۹۵ با تحولات ایجاد شده شاهد شرایط مطلوبی خواهیم بود.

وی بر ضرورت گسترش حضور بانوان در بخش‌های مدیریتی و تصمیم گیری تأکید و تصریح کرد: در این مدت تلاش کردیم تا از ظرفیت های بانوان استان در عرصه های مختلف بهره بگیریم.

دیدار با زنان فرهیخته و برگزیده، حضور در شورای اداری استان و اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی دختران روستا از دیگر برنامه های سفر معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده به گیلان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار